استقلال و پرسپولیس در جدول بالا می آیند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
    کد خبر :624952

ملی پوش سابق کشورمان گفت: لیگ نوزدهم نسبت به فصل گذشته کیفیت بهتری دارد و استقلال و پرسپولیس هم می‌توانند به جمع مدعیان اضافه شوند.

 

رحمان رضایی در گفتگو بامهر اظهار داشت: جدول لیگ کم کم شکل واقعی را به خود می گیرد و تیم‌ها در جایگاه‌های خود جا می افتند. البته هنوز یکی دو تیم از جمله استقلال و پرسپولیس در این جدول جابجا می‌شوند و این ظرفیت را دارند که به جمع مدعیان اضافه شوند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه بیان داشت: لیگ نوزدهم نسبت به لیگ‌های قبلی و به خصوص نسبت به لیگ هجدهم از نظر کیفی رشد کرده و لیگ بهتر و با کیفیت تری را شاهد هستیم که این نشان از رشد کلی فوتبال کشور است.

 

وی افزود: حضور چند مربی خارجی خوب و با کیفیت در فوتبال ایران و ایجاد رقابت و انگیزه با مربیان خوب ایرانی باعث افزایش کیفیت لیگ برتر شده است.

 

مربی پیشین تراکتور گفت: حضور سرخ پوشان تبریز، شهر خودرو و سپاهان در بالا جدول قابل پیش بینی بود و رقابت این سه تیم بسیار جذاب است. با اضافه شدن استقلال و پرسپولیس به این کورس، رقابت در بالای جدول جذاب تر و حساس تر هم خواهد شد.

 

مدافع پیشین سرخ پوشان گفت: یکی از مشکلات فنی این تیم در خط حمله است و این که آنها خیلی کم و سخت گل می‌زنند. از آنجایی که باشگاه پرسپولیس نسبت به فصل گذشته همه نفراتش را حفظ کرد و حتی دست به تقویت تیم زد، پس این مشکل داخلی است و تنها خود پرسپولیسی‌ها هستند که می‌توانند به خودشان کمک کنند. حال این که این مشکل روحی است یا ریشه در امور تاکتیکی دارد را من که از بیرون رصد می کنم نمی توانم بگویم.

 

ملی پوش سابق کشورمان سپس با اشاره به تحولات تیم فوتبال امید ایران گفت: تنها چیزی که در خصوص این تیم می توان گفت این است که برای آن آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم شرایط چندان مطلوبی ندارد و در این مقطع بهترین فردی که می‌توانست مسئولیت آن را برعهده بگیرد خود استیلی بود که کاملا در جریان کم و کیف این تیم قرار داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید