پیکاپ شورولت کلورادو مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد

  • خودرو
  • شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶
    کد خبر :624912

شورولت مدل ۲۰۲۱ پیکاپ کلورادو را رونمایی کرد. این مدل در مقایسه با مدل قبلی ظاهری بسیار اسپرت‌تر دارد.

 

شورولت کلورادو پیکاپی اندازه‌متوسط است و شورولت تصمیم گرفته این مدل را برای سال ۲۰۲۱ زیر تیغ جراحی ببرد و با ظاهری جدید روانه‌ی بازار کند. در مدل ۲۰۲۱ شورولت کلورادو، طراحی جدیدی در قسمت جلو و عقب خودرو دیده می‌شود. جلوپنجره‌ی این مدل کاملا جدید و متفاوت است و نوشته‌ی بزرگ شورولت به رنگ مشکی به‌صورت یکپارچه روی آن کار شده و در سمت دیگر نیز لوگو شورولت دیده می‌شود.

 

برای اینکه مدل‌های جدید کلورادو ظاهری متفاوت از هم داشته باشند، شورولت تیپ‌های WT و LT و Z71 را با جلوپنجره‌ی جدید تولید خواهد کرد که با جلوپنجره‌ی تیپ ZR2 متفاوت است. در تیپ آفرود این خودرو نیز، نوشته‌ی شورولت به‌صورت حک‌شده در جلوپنجره دیده می‌شود. در مدل ZR2، جلوپنجره به نوعی تا قسمت پایینی جلو خودرو ادامه می‌یابد و بخش‌های بزرگی از سپر جلو را نیز دربر می‌گیرد.

 

 

در مدل ZR2، قلاب‌های یدک‌کشی قرمزرنگ نیز در بیرون خودرو دیده می‌شوند که آن‌ها را باید تکمیل‌کننده‌ی ظاهری آفرود این مدل دانست. این مدل به مجموعه‌ای از تجهیزات مخصوص آفرود مجهز است؛ ازجمله کمک‌فنرهای مولتی‌ماتیک (Multimatic)، قفل دیفرانسیل جلو و عقب، کیت افزایش ارتفاع، محورهایی با عرض بیشتر در مقایسه با مدل استاندارد کلورادو و سینی فلزی برای محافظت از کف خودرو.

 

شورولت هنوز مشخص نکرده زیر کاپوت کلورادو جدید چه تغییراتی اعمال شده است؛ ولی پیش‌بینی می‌شود پیشرانه‌ی این مدل از نسخه‌ی فعلی به‌ارث رسیده باشد. پیشرانه‌‌های فعلی شورولت کلورادو شامل ۲/۸ لیتری توربودیزل ۱۸۶ اسب‌بخاری و ۲/۵ لیتری چهار سیلندر ۲۰۰ اسب‌بخاری و ۳/۶ لیتری V6 با قدرت ۳۰۶ اسب‌بخار هستند. شورولت هنوز قیمت مدل‌های مختلف کلورادو ۲۰۲۱ را اعلام نکرده است؛ اما گفته شده این خودرو سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید