Microsoft To Do اندروید با چندین ویژگی جدید به روزرسانی شد

    کد خبر :624327

مایکروسافت To Do یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت وظایف است؛ حال آخرین نسخه اندروید این برنامه در کنار رفع اشکالات متعدد به ویژگی‌های جدید بسیاری مجهز شده است.

 

آپدیت تازه Microsoft To Do ویژگی‌های جدید بسیار مهم و رفع اشکالات متعددی را به همراه دارد. در آخرین نسخه دیگر نیازی به انجام تنظیمات دستی تم روشن و تاریک ندارید؛ به این معنی که برنامه اکنون با تنظیمات تلفن هوشمند اندوریدی شما هماهنگ بوده و به‌طور خودکار تم روشن و تاریک را اعمال می‌کند. علاوه بر این، اگر از چندین حساب کاربری بهره می‌برید، مایکروسافت To Do اکنون به شما توانایی انتخاب حساب کاربری ورودی را می‌دهد.

 

این به روزرسانی ویژگی‌های جدید و رفع اشکالات متعدد دیگری نیز دارد که می‌توانید همه‌ی آن‌ها را در تغییرات رسمی که در لیست زیر آورده شده است، مشاهده کنید.

لیست تغییرات

– اکنون To Do با تنظیمات سیستم هماهنگ شده است؛ بنابراین، اگر تم تاریک در تلفن هوشمند اندرویدی فعال باشد، این برنامه نیز از آن پیروی کرده و به‌طور خودکار تم تاریک را اعمال می‌کند.
– اکنون در افزونه New Task قادر به انتخاب حساب کاربری ورودی هستید.
– آیکون‌های ویجت اکنون از رنگ‌های بیش‌تری پشتیبانی می‌کنند.
– یک شمارنده به بخش‌های خود در لیست برنامه‌ریزی شده اضافه شده است؛ بنابراین، اگر همه آن‌ها جمع‌آوری نیز شده باشند، هنوز هم می‌توانید ببینید که چه تعداد کار باید انجام شوند.
– اصلاحات دسترسی زیادی صورت گرفته است.
– اکنون مهاجرت از Wunderlist به To Do آسان‌تر از هر زمان دیگر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید