مراسم اختتامیه را عباسیان و حمیدی مقدم کارگردانی می کنند

سیدرضا میرکریمی دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد که کارگردانی مراسم اختتامیه جشنواره را محمدرضا عباسیان و محمد حمیدی مقدم بر عهده دارند.

خبری مبنی بر اینکه محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر کارگردانی مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده دارد، منتشر کرد اما به فاصله اندکی عباسیان در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها این خبر را تکذیب و عنوان کرد: «کارگردان مراسم اختتامیه این دوره جشنواره جهانی فجر دوست عزیز و هنرمند حرفه ای و با سابقه این عرصه جناب آقای محمد حمیدی مقدم هستند و من در این حوزه فعالیتی ندارم.»

وی البته اعلام کرد مشاور میرکریمی دبیر جشنواره است.

با این وجود سید رضا میرکریمی دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در تازه ترین گفتگویش درباره کارگردانی مراسم اختتامیه این جشنواره تاکید کرد: کارگردانی مراسم اختتامیه این جشنواه را محمدرضا عباسیان و محمد حمیدی مقدم برعهده دارند.

ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی در تالار وحدت برگزار می شود. اشکان خطیبی اجرای مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را برعهده دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید