مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تصریح کرد

اولویت رسیدگی به رشد صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته

    کد خبر :624214

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران همزمان با برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت به نقش و اهمیت صنایع در ایجاد اشتغال ، تولید و رفع نیازهای کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۵ هزار واحد صنعتی در کشور فعال است که بخش عمده ای از آن مربوط به بخش خصوصی است که نمایشگاه صنعت در ارائه و عرضه طرح های نوین صنعتی بسیار کمک کننده باشد.
دکتر حسین زاده با تاکید بر حمایت از تولید صادرات گرا خاطرنشان کرد: از تنوع بازارهای صادراتی به طور ویژه حمایت می کنیم و در این زمینه نیز مطابق فرمایشات رهبری و رییس جمهور ایجاد و حفظ اشتغال هم از اولویت های اصلی کشور است.
معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت همچنین از طرح این وزارتخانه برای تولید 10 میلیارد دلار کالا در کشور خبر داد و گفت : طبق سیاستگذاری های وزارت صمت باید طی دو سال آینده 10 میلبارد دلار از کالاهای وارداتی در داخل کشور تولید شود که نیاز به دانش فنی و تکنولوژی دارد
دکتر حسین زاده در ادامه با مقایسه پیشرفتهای تولیدی و صنعتی و تجاری کشورمان با ابتدای انقلاب اسلامی گفت : در سال 57 حدود 1500 واحد صنعتی در داخل کشور وجود داشت و اکنون 85 هزار واحد در کشور وجود دارد .
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه در فضای به وسعت ۱۳ هزار متر مربع با حضور ۴۴۰ شرکت داخلی و ۱۶ شرکت خارجی از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ آماده بازدید علاقمندان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید