مشکلات معیشتی دلیل اصلی کوچ هنرمندان

    کد خبر :624185

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهمترین مسئله امروز که باعث کوچ هنرمندان می‌شود.

سید عباس صالحی پنج شنبه ۱۸ مهر در دیدار با کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با تاکید بر حفظ جایگاه مرجعیتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز و استان‌ها، گفت: حفظ این جایگاه باید به گونه‌ای که سایر نهادها احساس کنند که با نهاد درجه یک مواجه هستند.

 

اخبار فرهنگ و هنر- او اضافه کرد: کارکرد و جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای ملی و استانی تعریف خودش را آن طور که باید پیدا نکرده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه کوتاه مدت به تغییراتی بودجه‌ای را ممکن ندانست و درعین حال اعلام کرد: کارهایی انجام می‌دهیم که جایگاه این وزارتخانه در مرکز و استان جایگاه مناسبی پیدا کند و موقعیت‌هایی ایجاد شود که به این جایگاه مهم دست یابیم.

 

صالحی با اشاره به اینکه همیشه چانه زنی راه حل نیست، بلکه کارکردها مقدم بر چانه زنی است، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی و ادارات کل به عنوان دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان‌ها مشخص شود و در فضای مجازی راهبری شورای اطلاع رسانی استان‌ها شکل گیرد.

 

وی با یادآوری این ‌که تفاهم نامه با سازمان فضای مجازی امضا شد و ادارات کل رئیس کمیته‌های فضای مجازی استان ها خواهند بود، اضافه کرد: اگر در ادارات کل بتوانیم فضای مجازی را به عنوان ستاد و قرارگاه در نظر بگیریم در دهه آینده، تاثیر گذار خواهیم بود و اگر بتوانیم خوب در این فضا جایگاه داشته باشیم، تصور گذشته حذف می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید