رحیم شهریاری به اروپا می‌رود

    کد خبر :623957

گروه «آراز» به سرپرستي رحيم شهرياري به زودي در اروپا به صحنه مي رود.

 

 رحیم شهریاری خواننده و سرپرست گروه «آراز» گفت: در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هایی در اروپا هستیم که این کنسرت ها اواخر پاییز برگزار می‌شود.

 

وی افزود: کنسرت هایی که قبل از محرم و صفر برگزار شد مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و قرار است بعد از ماه صفر در تهران و شهرستان ها به اجرای برنامه بپردازیم.

 

سرپرست گروه «آراز» خاطرنشان کرد: در این کنسرت ها قطعاتی از آلبوم‌های «یاواش یری» و «کیم بیلیر» اجرا می‌شود و گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا خواهد شد. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم تازه این گروه اختصاص دارد.

 

شهریاری افزود: هدف ما از برگزاری این کنسرت‌ها این است که به دیدار تمامی مخاطبان این گروه برویم و موسیقی ترکی را به گوش همه برسانیم.

 

خواننده آلبوم «یاواش یری» در پایان گفت: در این کنسرت محمدحسین افشاری و حبیب طاهریان «نقاره»، پیمان حمیدی «پیانو و سینتی سایزر»، حمزه شهریاری «کلارینت»، محمد زبری «درامز»، امیل عباسی مهر «گیتار باس»، بهمن میرزازاده «تار و گیتار»، معصومه شجاعی، رها حکمی، شیما اصلانی و سویل یوسفی «همخوان» از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید