معرفی نمایشگاه Gitex دبی

ویدان نماینده پر افتخار ایران در جیتکس 2019

    کد خبر :623863

این نمایشگاه بین المللی بزرگ‌ ترین جشنواره کامپیوتر و آی ‌سی ‌تی در خاورمیانه و دارای شهرت بسیاری است که هرساله در شهر دبی برگزار می ‌شود.

 

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از سال 1981 میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی انجام می گیرد و توانسته تا به امروز بطوری فوق العاده ای رشد و توسعه بیابد تا بتواند یکی از تاثیر گذارترین رویدادهای مرتبط با فناوری روز در جهان خودنمایی نماید. در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای مختلف و قاره‌ هایی نظیر : آسیا ، اروپا ، آمریکا به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود را ارائه می دهند.

 

از کشور ایران نیز «ویدان« به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های حوزه فناوری در این نمایشگاه شرکت کرده است.

 

اگر بخواهیم به اختصار مروری بر این شرکت داشته باشیم، ویدان  یک پلتفرم آموزش آنلاین ویدیویی است که ماموریتش توسعه مهارت های کاربردی در تمام نقاط کشور می باشد. این شرکت به شما کمک می کند که مهارتهای خود را شناسایی و در جهت تقویت آن حرکت کنید

 

در ویدان همه روزه آموزش هایی در قالب ویدئو به زبان فارسی در موضوعاتی همچون بازاریابی ، فروش ، کسب کار و … با کمترین قیمت ارائه می شود که هر کسی که قصد یاد گرفتن مهارت عملی و کاربردی دارد به راحتی و از هر جا با هزینه‌ای پایین می تواند از این آموزش‌ها استفاده می‌کند همچنین دسترسی به این آموزش ها هم از طریق وب و هم موبایل اندروید و ios برای همگان امکان پذیر است.  از مهمترین  اهداف ویدان می توان به بروزرسانی دانش مدیران و کارآفرینان ، توسعه مهارت های فردی افراد آماده به کار و افزایش مهارت افراد شاغل برای بالا بردن بهره وری اشاره کرد.

 

محصولاتی که در در جیتکس ارائه می شود در زمینه‌ های متنوعی همچون : مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین (پهپاد ها)، چاپ سه بعدی، ربات ‌ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی، بازی ‌های رایانه ای روز دنیا، سخت‌ افزار و نرم ‌افزار، خدمات اینترنتی، خدمات فناوری، لپ تاپ و … به نمایش عموم مردم و علاقه مندان درخواهد آمد

 

طبق اطلاعات آماری بدست آمده در نمایشگاه جیتکس 2018 تعداد 146000 نفر توریست و بازدید کننده از 140 کشور حضور داشتند.

 

همچنین نمایشگاه جیتکس دبی معتبرترین نمایشگاه منطقه در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات در دنیاست و در آن جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری به نمایش بازدید کنندگان سراسر جهان قرار می گیرد و نیز به واسطه وسعت و گستردگی موضوعات ارائه شده چیزی حدود 20 بخش مختلف که در بیش از 10 صنعت کاربرد دارند. ضمنا حضور اکثریت مدیران ارشد شرکت های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این رویداد بی نظیر مهر تاییدی بر اعتبار این نمایشگاه می زند.

 

جیتکس 2019 مانند همیشه در شهر دبی و در مرکز تجارت جهانی، از تاریخ 13 مهر ماه آغاز و تا 17 مهر ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید