طرح بانک مرکزی برزیل برای مدرن‌سازی بازار ارز خارجی

    کد خبر :623677

بولسونارو، رییس‌جمهور برزیل، طرحی را به کنگره ارائه کرده است که طی آن بازارهای ارز خارجی مدرن‌سازی خواهند شد. این طرح توسط بانک مرکزی برزیل تدوین شده است.

 

به گزارش بازتاب به نقل از شین‌هوا، بانک مرکزی در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد: هدف از این طرح ایجاد چارچوب کاری مدرن‌تر و مختصرتر برای بازار ارز و پول برزیل است که امنیت بیشتری از لحاظ قانونی ارائه کند.

 

طبق بیانیه بانک مرکزی، این لایحه خط قرمزهای موجود برای شرکت‌هایی که برای صادرات و واردات خود به ارز خارجی نیاز دارند، کاهش خواهد داد و به محدودیت‌های موجود برای صادرکنندگان، در استفاده از درآمدهای خارج از مرزهای برزیل، پایان خواهد داد و در کل تراکنش‌های ارزهای خارجی را ساده‌تر خواهد کرد.

 

همچنین بانک مرکزی اعلام کرد که این لایحه با کارآمدتر کردن سیستم ثبت‌نام در بانک مرکزی، مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در بازارهای مالی و پولی برزیل را تقویت خواهد کرد.

 

بانک مرکزی می‌گوید: اگر این لایحه توسط کنگره تصویب شود، اجازه خواهد داد تا فضای کسب‌وکار در کشور بهبود یابد و برای تمام کسانی که با فعالیت‌های بین‌المللی سروکار دارند سادگی و سرعت بیشتری به ارمغان خواهد آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید