دروازه‌بان تیم ملی هندبال:

رقیبان ما سنتی و دیرینه هستند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶
    کد خبر :623428

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان پس از عزیمت به قطر برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: رقیبان ما در این مسابقات سنتی و دیرینه هستند.

 

محمد سیاوشی در گفتگو با مهر پیرامون شرایط تیم برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک توکیو و تدارکات تیم، گفت: اردوهای خوبی را در این مدت داشتیم و با بدن های آماده ای که داریم راهی قطر شده ایم تا آخرین تمرینات و برنامه های تدارکاتی مان را قبل از مسابقات دنبال کنیم.

 

وی در مورد رقبای تیم ملی در این رویداد هم خاطرنشان کرد: رقیبان ما در مسابقات انتخابی رقیبان سنتی و دیرینه هستند. کویت چند سالی در هندبال نبود و در حال حاضر هیچ شناختی روی این تیم نداریم. بحرین و کره نیز رقیبان دیرینه ما در هندبال هستند. مطمئنا هم بازی سختی با آنها داریم و هم بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود.

 

سیاوشی در مورد تدارکات تیم ملی نیز بیان کرد: بازیهای خوبی را در اصفهان برگزار کردیم که هم به ما و هم به تیم جوانان کمک کرد. قرار است در قطر ضمن برپایی اردو، چند بازی تدارکاتی با تیم های ملی و باشگاهی این کشور داشته باشیم که این مسئله کمک زیادی به بالا بردن سطح آمادگی ما خواهد کرد.

 

وی که یک دوره تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی نکرده بود پیرامون شرایط تیم ملی هم گفت: در این مسابقه همه بازیکنان لژیونر نیستند و همین مسئله باعث شده بچه ها در تمرینات و برنامه های تدارکاتی فشار زیادی را تحمل کنند. تیم جوان شده و بچه ها انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و دوست دارند خود را نشان دهند تا روزی بتوانند لژیونر شوند.

 

تیم ملی هندبال مردان کشورمان روز یکشنبه ۱۵ مهرماه تهران را به مقصد دوحه قطر برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی و در نهایت حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ ترک کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید