ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه

    کد خبر :623309

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، وضعیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزهای خسروی، شلمچه، مهران و چذابه را پرحجم و روان توصیف کرد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  در خصوص آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه در جنوب غرب، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور ایلام به مهران، محدوده تونل راه کربلا و سه راهی کنجاچم، پرحجم و در برخی مقاطع نیمه سنگین است.

 

وی افزود:‌در سه راهی ماربره، مهدی‌آباد و روستای گلان نیز ترافیک پرحجم است؛ همچنین ترافیک در محورهای سرابله به ایلام محدوده تونل آزادی، حمیل به سرابله گردنه قیر، کرمانشاه به اسلام‌آباد محدوده راهدارخانه، ماهی‌دشت،‌اسلام‌آباد، کرمانشاه- حمیل محدوده پل سیمره، خرمشهر- شلمچه محدوده شلمچه، سوسنگرد- حمیدیه، سوسنگرد- بستان و بستان به چزابه پرحجم گزارش شده است.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور قصرشیرین به مرز خسروی در مقاطعی نیمه‌سنگین و در مقاطعی پرحجم است.

 

سرهنگ رحمانی به آمادگی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی اشاره اعلام کرد:‌نیروهای کمکی به استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام اعزام شده‌اند و دستورالعمل‌های لازم در این خصوص ابلاغ شده است.

 

وی از زوار درخواست کرد که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی فقط از مرز مهران تردد نکنند چرا که در مرزهای خسروی، شلمچه و چذابه ظرفیت های بهتری برای پذیرش در ورود و خروج مهیاست.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در خصوص ظرفیت پارکینگ‌ها اعلام کرد: امسال پارکینگ‌ها افزایش داشته و تا این لحظه مشکل خاصی در خصوص پارکینگ‌ها وجود ندارد؛‌ اما توصیه پلیس به زوار این است که در شهرهای قصرشیرین و مهران حتما خودروهای خود را در پارکینگ‌هایی که تعبیه شده پارک کرده و از رها کردن خودروی خود در معابر غیر مجاز پرهیز کنند.

 

به گزارش فارس،رحمانی وضعیت ترافیک در ورودی کلانشهر تهران را نیمه سنگین ارزیابی و خاطرنشان کرد: در آزاد راه کرج به تهران در برخی مقاطع ترافیک، سنگین ونیمه سنگین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید