رقبای مانکن از راه می‌رسند

    کد خبر :623294

سه سریال “خواب‌زده”، “دل” و “کرگدن” می‌توانند رقابت را به شبکه نمایش خانگی برگردانند.

 

سریالمانکن” زمانی در نمایش خانگی توزیع شد که “هیولا” و “نهنگ آبی” در حال توزیع بودند و هردو به انتهای راه نزدیک شده بودند. پس از پایان آن‌ها، مخاطبان نمایش خانگی انتخاب دیگری به جز “مانکن” ندارند، به همین دلیل این سریال شانس خوبی برای دیده شدن دارد، اما این یکه‌تازی تا پایان پخش سریال ادامه ندارد و سریال‌های جدید در راه‌اند.

 

هرکدام از این مجموعه‌ها ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند مخاطبان خاص خود را داشته باشند. با این سریال‌ها آشنا شوید.

 

تازه‌ترین ساخته سیروس مقدم در نمایش خانگی به نام “خواب‌زده” در ژانر وحشت در حال ساخت است و فضایی ماورایی دارد. بنابراین “خواب‌زده” به کل با “مانکن”، “دل” و “کرگدن” متفاوت است. سیروس مقدم قبلاً مشابه این فضا را در سریال “اغما” و “روز حسرت” تجربه کرده بود و در جلب نظر مخاطبان هم موفق بود. احتمالاً پس از سریال شکست‌خورده “احضار” که آن هم در ژانر وحشت بود، این مجموعه به بهانه نام سیروس مقدم و سابقه‌اش در ساخت چنین سریال‌هایی دیده خواهد شد. نقش شخصیت اصلی سریال را امیرعلی دانایی بازی می‌کند و مهدی سلطانی، لادن مستوفی، پریوش نظریه و ارسلان قاسمی از بازیگران این مجموعه هستند.

 

طبق اخباری که از سریال منتشر شده، “دل” مضمونی عاشقانه دارد و کلیت قصه درباره دختر و پسری است که می‌خواهند با یکدیگر ازدواج کنند. از خلاصه داستان سریال برمی‌آید که محوریت اصلی قصه درباره عشق و جدایی‌ است. منوچهر هادی در آخرین سریال‌های خود مانند “دلدادگان” و “عاشقانه” سابقه روایت چنین قصه‌هایی را داشته است. اگر بخواهیم فضا و ژانر هر یک از این سریال‌ها را با مجموعه “مانکن” مقایسه کنیم، شاید بتوان گفت سریال “دل”، نه از نظر قصه و جزئیات داستان، بلکه از جنبه ژانر درام و فضای خانوادگی‌اش، ممکن است به فضای مجموعه “مانکن” شباهت داشته باشد. حامد بهداد و ساره بیات ستارگان “دل” هستند.

 

سریال “کرگدن” اولین تجربه کیارش اسدی‌زاده در زمینه ساخت سریال است. در خلاصه داستان این سریال آمده: پنج جوان وارد چالش کرگدن که از طرف یک مافیای بزرگ و قدرتمند طراحی شده، می‌شوند و اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی برایشان رخ می‌دهد. این مجموعه برخلاف “مانکن”، “دل” و “خواب‌زده” ژانر اکشن دارد، بنابراین احتمالاً یک سریال جوان‌پسند و متفاوت نه شبیه به مجموعه‌های ملودرام که مشابه آن‌ها را فراوان در نمایش خانگی دیده‌ایم، ‌در راه خواهد بود. سارا بهرامی، پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا، مصطفی زمانی و هدی زین‌‌العابدین از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. قرار است توزیع سریال “کرگدن” از اواخر همین ماه آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید