سهم ۸۶ درصدی نیروی انتظامی در کشف موادمخدر

    کد خبر :623089

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر سهم نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال را ۸۶ درصد اعلام کرد.

 

صبح امروز، دکتر” اسکندر مومنی” با سردار “حسین اشتری” در ستاد فرماندهی ناجا دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این دیدار، مومنی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده ناجا و کارکنان این نیرو، اظهارکرد: سهم نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال، ۸۶ درصد است.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی حوزه های مبارزه با مواد مخدر با اینکه در بعضی موارد هم تکلیفی ندارد اما همکاری، تلاش و اهتمام زیادی داشته است.

 

مومنی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تلاش‌های موثر و زیادی در ماموریت مبارزه با مواد مخدر داشته اند.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار”حسین اشتری” نیز در ادامه این دیدار مبارزه با مواد مخدر و مقابله با ورود آن را یکی از مأموریت های اصلی ناجا برشمرد و تصریح کرد: مجموعه نظام بایستی در این مقوله همکاری همه جانبه و مستمر داشته باشند.

 

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مأموریت مبارزه با مواد مخدر یک امر مقدس، خداپسندانه و مردم پسند است، گفت: هماهنگی و تعامل مطلوبی بین ناجا و ستاد مبارزه با موادمخدر وجود دارد.

 

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی از ستاد مبارزه با موادمخدر در بحث جمع آوری معتادان متجاهر و نیز حمایت های صورت گرفته از ناجا، قدردانی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید