پسر امین حیایی بزودی روی آنتن شبکه ۲

    کد خبر :622966

علی‌اکبر تحویلیان از زمان پخش سریال «از سرنوشت» خبر داد و گفت: محمدرضا خردمندان کارگردان فاز سوم این سریال است و از مهرماه بازیگران در جلوی دوربین حاضر می‌شوند و پیش‌بینی ما این است که «از سرنوشت» ۵۰ قسمتی، آبان‌ماه به آنتن شبکه دو برسد.

 

سریال تلویزیونی «از سرنوشت» در سه فصل تولید می‌شود و تهیه‌کنندگی این مجموعه را علی اکبر تحویلیان به‌عهده دارد.

 

تحویلیان از شروع فاز سوم سریال «از سرنوشت» شبکه دو خبر داد و گفت: فاز دوم «از سرنوشت» بیست و سوم شهریورماه به پایان رسید و فاز سوم ان‌شاءالله دهم و یازدهم مهرماه کلید می‌خورد؛ محمدرضا خردمندان هم کارگردان این بخش از سریال خواهند بود.

 

تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در پاسخ به این سؤال که «از سرنوشت» چه‌زمانی روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت، گفت: پیش‌بینی‌ ما این است که «از سرنوشت» 50 قسمتی، آبان‌ماه به آنتن شبکه دو برسد و البته تصمیم با سیمافیلم است و تنظیم کنداکتور هم توسط سیما انجام می‌شود.

 

او درباره ترکیب گروه بازیگران، گفت: هنوز مشخص نیست که در ترکیب بازیگران این سریال تغییری خواهیم داشت یا نه، اما این احتمال وجود دارد که بازیگران چند شخصیت اصلی داستان تغییر کنند.

 

فصل سه این سریال در 20 قسمت ساخته می‌شود و مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علی‌رضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی، علی‌رضا آرا و پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان، بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد؛ فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

 

قرار است علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی پس از پایان «از سرنوشت» به سراغ مجموعه طنزی با بودجه کم برود؛ او در این باره به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌گفت: چند طرح را در حال بررسی داریم و دنبال ساخت کار طنزی با بودجه کم هستیم؛ طرح وجود دارد و فعلاً با گروهی در شبکه پنج وارد گفت‌وگو شده‌ایم؛ این طنز اجتماعی و راجع به خلق‌وخوهای ایرانی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید