کوره ذوب شیشه یک کارخانه تولیدی در غرب تهران آتش گرفت

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۹:۲۷
    کد خبر :622090

کوره ذوب شیشه یک کارخانه تولیدی در غرب تهران روز گذشته دچار آتش سوزی شد و برای خاموش کردن آن آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

 

در پی بروز این آتش سوزی و تماس کارگران این کارخانه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۳۵ روز گذشته بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه های ۲۰ و ۱۱۱ به همراه خودروهای پشتیبانی و چند دستگاه تانکر آب را به محل حادثه در بزرگراه شهید لشگری اعزام کرد.

 

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد چگونگی وقوع این آتش سوزی اظهار داشت: درداخل سوله ی دوهزار مترمربعی یک کارخانه تولیدی، کوره ذوب شیشه آن از قسمت زیرین دچار نشتی شد به طوری که مواد مذاب از داخل کوره به بیرون می ریخت و شعله آتش نیز به قدری بود که کسی جرأت نزدیک شدن به آن را نداشت.

 

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و همچنین بکارگیری از چندین لوله آبرسان مشغول عملیات شدند و توانستند شعله های سرکش آتش را در کوتاهترین زمان ممکن خاموش کرده و از سرایت آتش به اطراف و نیز وارد آمدن خسارات بیشترجلوگیری کنند.

 

به گزارش مهر، مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی با اعلام اینکه دراین آتش سوزی هیچ یک از کارگران آسیبی ندیدند، ادامه داد: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل این آتش سوزی، دودهای حاصله را با استفاده از دستگاه های فن قوی به بیرون تخلیه کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید