موج‌سواری روی اعتراضات اجتماعی/ اوباش ضدانقلاب به مردم چنار محمودی خیانت کردند

    کد خبر :622008

اوباش ضدانقلاب در شهر لردگان، مطالبات اصلی مردم روستای چنار محمودی را به حاشیه برده‌اند و با موج‌سواری روی اعتراضات اجتماعی آن‌ها، به آن‌ها خیانت کردند.

 

گروه اجتماعی بازتاب: حمله اوباش به مرکز بهداشت شهر لردگان و همین‌طور یورش به سمت دفتر امام‌جمعه این شهر جز خبرهایی بود که دیروز در صدر اخبار کشور قرار داشت. این افراد با آتش زدن اموال عمومی و تلاش برای کشته سازی و رسانه‌ای کردن آن، روی اعتراضات اجتماعی مردم روستای چنار محمودی موج‌سواری کردند.

 

مردم روستای چنار محمودی از توابع شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به ابتلای فرزندانشان به ویروس HIV معترض هستند. آن‌ها چند روز گذشته با اعتراض‌های کنترل‌شده و تجمع مقابل فرمانداری لردگان به دنبال پیگیری خواسته‌های خود بودند. دیروز این اعتراضات رنگ و بویی دیگر به خود گرفت و شبیه فتنه 88 شد.

 

پیش‌ازاین در گزارشی با عنوان «فاجعه در لردگان/ ابتلای دسته‌جمعی به ویروس HIV / وزارت بهداشت: موضوع محرمانه است» از لزوم حفظ آرامش مردم و اقدامات فوری مسئولان نوشتیم و گفتیم اقدامات فوری که در این زمینه انجام می‌شود باید به‌صورت گسترده رسانه‌ای شود و مردم روستای چنار محمودی و روستاهای اطراف نیز بدو از جنجال‌آفرینی به دنبال مطالبات حقه خود باشند.

 

 

دستگیری فرزند یک ضدانقلاب سرشناس در اعتراضات لردگان

 

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات روز شنبه شهر لردگان حضور نداشتند، گفت: متأسفانه یک خرده‌جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیر‌شدگان فرزند یک ضد‌انقلاب سرشناس است.

 

 

این مسئله خود نشان می‌دهد که چه جریانی به دنبال به آشوب کشاندن اعتراض مردم روستای چنار محمودی است. همراهی و همکاری خوب‌ مردم لردگان با نیروهای انتظامی و امنیتی، باعث عقیم ماندن ضدانقلاب در بین خواسته‌های مردم در این شهر خواهد شد.

 

دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت که به استان چهارمحال و بختیاری رفته است، می‌گوید: اعتراضات اجتماعی و این ناآرامی‌ها ارتباطی با موضوع نداشته و خود اهالی روستا این روزها با میل و رغبت شخصی در حال مراجعه به مساجد و پایگاه‌ها برای انجام تست و آزمایش‌های تشخیصی هستند.

 

رئیسی با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش و محرمانگی و رازداری در خصوص این بیماری خاطرنشان کرد: مسائل حوزه سلامت نباید به مسائل امنیتی تبدیل شود. اقدامات جاهلانه و منحرفانِ از سوی دشمنان هدایت می‌شود و ارتباطی با اهالی روستا ندارد و اهالی محترم چنار محمودی در حال حاضر پیگیر مسائل تشخیصی و درمانی هستند.

 

قربانیان و معترضان چنار محمودی و روستاهای اطراف باید بدانند اغتشاش‌های این‌چنین، خیانتی است که ضدانقلاب به آن‌ها روا می‌دارد تا به مطالبات خود نرسد. آن‌ها تنها قصد دارند با گل‌آلود کردن آب ماهی صید کنند.

 

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید