فن‌باستن: بازیکنان یونایتد یک‌مشت «لوس و غرغرو» هستند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۲
    کد خبر :621975

براساس گزارش روزنامه میرر انگلیس، ستاره اسبق باشگاه آ.ث میلان که هم‌اکنون به عنوان مدیر فنی در فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) فعالیت می‌کند، شیاطین سرخ را به دلیل شکایت‌های مدام آنان مبنی بر بازی نکردن در چمن مصنوعی، تغییر بازیکنان اصلی و همچنین کیفیت فوتبالی که برابر آلکمار ارائه دادند، به شدت مورد انتقاد قرار داد.

 

وی در این باره اظهار داشت: یونایتد تا اینجا چه موفقیتی به دست آورده است؟ آنها آستانا را با یک گل شکست دادند، چه دستاوردی! در لیگ برتر جزیره هم در رتبه دهم قرار دارند و سبک بازی آنها هم به هیچ وجه شما را به وجد نمی‌آورد.

 

ستاره اسبق هلندی ادامه داد: اگر در تیم آلکمار بودم، از اینکه آنها تیم دوم خود را راهی زمین کرده بودند حسابی ناراحت می‌شدم و برای اینکه نشان دهم این کار تا چه اندازه به شخصیت من توهین و همزمان مرا پرانگیزه کرده، درنگ نمی‌کردم.

 

فن باستن با طعنه به بازیکنان یونایتد تاکید کرد: بازیکنان کنونی یونایتد به اصطلاح حرفه‌ای‌هایی هستند با دستمزدهای پر و پیمان، حق هم دارند به خاطر فراهم نشدن زمینی بدون چمن مصنوعی شکایت کنند؛ لطف کنید و دست از سر یونایتد بردارید؛ حرف زدن در مورد این بچه‌های لوس را تمام کنید؛ یونایتد از بازیکنانی پر شده که دستمزدهای گزاف می‌گیرند و قرار است حرفه‌ای باشند نه اینکه برای نداشتن چمن مصنوعی غر بزنند؛ اگر اجازه این کار را به آنان بدهید دست آخر یک مشت آدم غرغرو و بی‌ارزش پرورش می‌دهید.

 

تیم آلکمار به دلیل ریزش سقف ورزشگاه خانگی خود مجبور شد تا در ورزشگاهی در شهر لاهه از یونایتد پذیرایی کند و همین موضوع «اوله گانر سولسشر» را بر آن داشت تا نسبت به کیفیت زمین لب به اعتراض بگشاید.

 

مرد نروژی برای جلوگیری از مصدوم شدن بازیکنان اصلی تیمش، ترکیبی جوان را راهی میدان کرد و حتی موفق نشد یک توپ به سمت چارچوب آلکمار روانه کند با این حال با ترکیب جوان خود تیم مطرح آلکمار را در خانه متوقف کرد.

 

یونایتد هم‌اکنون پس از گذشت هفت هفته از لیگ برتر جزیره تنها ۲ پیروزی دشت کرده است؛ نتیجه‌ای که تمرکز یونایتد پرافتخار را از فتح جام به قرار گرفتن در جمع چهار تیم نخست تنزل داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید