هاآرتص: ائتلاف ضد ایرانی «ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان» متزلزل شده‌ است

    کد خبر :620953

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به متزلزل شدن ائتلاف ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی به دلیل درگیری در چالش‌های داخلی اشاره کرد.

 

به گزارش بازتاب به نقل از فارس،‌ روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی به متزلزل شدن ائتلاف ضد ایرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی پرداخت.

 

این روزنامه نوشت که در حال حاضر، هم نتانیاهو و هم ترامپ و همچنین بن سلمان بر روی شرایط نامساعد خود متمرکز شده و توجه خود بر روی ایران را از دست داده‌اند.

 

هاآرتص نوشت: «یک سال و نیم پس از آنکه ترامپ آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج کرد، رئیس جمهور آمریکا درگیر موضوعات مختلفی شده،‌ نتانیاهو نیز با چالش‌های قانونی و محاکمه دست و پنجه نرم می‌کند و ولیعهد سعودی نیز سیاست ضعیفی را به پیش می‌برد.»

 

این سه رهبر که طی سالیان اخیر سیاست‌های ضد ایرانی را به پیش می‌بردند طی روزهای اخیر با بحران‌های داخلی مواجه بودند.

 

ترامپ با تحقیقات استیضاح به دلیل گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور اوکراین درباره بررسی نقش پسر «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یک شرکت اوکراینی مواجه است.

 

بنیامین نتانیاهو نیز روز چهارشنبه گذشته در نخستین جلسه دادرسی قبل از کیفرخواست درباره سه مورد اتهام فساد حضور یافت و بن سلمان نیز به دلیل قتل اسرارآمیز محافظ شخصی پادشاه سعودی منفعل شده است. از سوی دیگر در سالگرد قتل «جمال خاشقجی» عربستان سعودی بار دیگر با انتقادهای جهانی مواجه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید