تأثیر عملیات سایبری سعودی‌ها در کشورهای عربی به چه صورت است؟

    کد خبر :620791

کاربری پست قابل تأملی را در خصوص اقدامات رژیم سعودی برای ملتهب نشان دادن جو عراق در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

تفرقه‌اندازی بین افراد و گروه‌ها و جریان‌های مختلف، اگر نگوییم موثرترین، به قطع و یقین یکی از کارآمدترین شیوه‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم عربستان سعودی برای ضربه زدن و آسیب به کشورهای مسلمان است. روش‌ها و اقدامات این کشورها برای تفرقه‌افکنی به یک و یا چند شیوه منحصر نمی‌شود.

 

به گزارش شریان نیوز،چند روزی است که در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد نا‌‌آرامی‌های مشکوکی در برخی از شهرهای عراق هستیم و در این میان افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی هستند که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت‌پراکنی علیه یکدیگر فرا می‌خوانند اما دشمنان که فکر می‌کنند به اهدافشان می‌رسند، سخت در اشتباهند چرا که پشت پرده این ناآرامی‌ها و اقدامات در برخی شهرهای عراق و در فضای مجازی، برای دو ملت ایران و عراق مشخص است که چه کسانی هستند؛ مثلثی که یک سر آن رژیم سعودی، طرف دیگر آن آمریکا و ضلع دیگرش را رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد و آنچه مشخص است، این است که خیل عظیم مسلمین و شیعیان با از هم‌گسستن دسیسه‌های این مثلث تفرقه، امسال نیز باشکوه تمام حماسه راهپیمایی اربعین را رقم خواهند زد.

 

در ادامه توئیت در خور تأملی را که یک کاربر ایرانی در خصوص اقدامات رژیم سعودی در خصوص ملتهب نشان دادن جو عراق در فضای مجازی منتشر کرده را مشاهده می‌کنید:

 

” هشتگ #العراق_ینتفض که طراحی سعودی‌ها برای جنگ رسانه‌ای در مورد ناآرامی‌های عراق است، به این شرح در کشورهای عربی ترند اول بوده؛ بحرین ۲۴ساعت؛ مصر ۲۰ساعت؛ اردن ۱۹ساعت؛ کویت ۱۴ساعت؛ لبنان ۴ساعت؛ قطر ۲۴ساعت؛ امارات ۱۹ساعت. معتقدم که این آمار، تفکیک توان سایبری سعودی‌ها بین کشورهای عربی‌ است.

 

این آمار، نشان می‌دهد که قدرت عملیات سایبری سعودی‌ها، در کدام کشورها بیشتر و اثرگذارتر است. به‌عنوان مثال، در لبنان تنها ۴ساعت ترند بوده و در بحرین ۲۴ساعت. ”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید