امدادرسانی هلال احمر به چهار استان سیل‌زده

    کد خبر :620655

رئیس سازمان امداد و نجات نحوه خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر به چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، فارس و هرمزگان در سیل روزهای گذشته را تشریح کرد.

 

مرتضی سلیمی گفت: در سیل و آبگرفتگی ٧٢ ساعت گذشته در ٩ شهرستان خاش، سرباز، سیب و سوران، فنوج، مهرستان، زیرکوه، دارا، جاسک و میناب امدادگران جمعیت هلال احمر به ۱۴ شهر و روستا امدادرسانی کردند.

 

وی افزود: در ۷۲ ساعت گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر در مجموع به ۱۹۰ نفر امدادرسانی و ۱۳۷ نفر را در اردوگاه‌های اسکان اضطراری ساماندهی کردند.

 

به گزارش ایسنا،رئیس سازمان امداد و نجات در ادامه گفت: در شهرستان جاسک دو نفر از هموطنانمان به دلیل گیرافتادن خودروی ۴٠۵ در مسیر سیلاب و دو نفر در میناب به دلیل گیر افتادن پراید در سیلاب فوت کردند. تلاش‌ها برای پیدا کردن یک مفقود جاسک و مفقودان در هرمزگان همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، سلیمی در پایان اظهارکرد: ٢٣تیم با ظرفیت ٨٩نفر به مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شدند و ۱۶ دستگاه چادر، ۴۹ تخته پتو، ۵۸ ست شستشو، ۳۸۲ قوطی کنسرو تاکنون بین هموطنان توزیع شده است و امدادرسانی در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید