مشخصات تویوتا C-HR مدل 2020 اعلام شد

  • خودرو
  • جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۹:۳۹
    کد خبر :620426

تویوتا در سال ۲۰۲۰ با اعمال تغییراتی در مدل C-HR، این خودرو را به‌روز می‌کند. C-HR در مدل ۲۰۲۰ با آپشن‌های بیشتری وارد بازار خواهد شد.

 

تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ شاید در نگاه نخست تغییری نکرده باشد؛ اما تویوتا تصمیم گرفته تا کراس‌اور جمع‌و‌جور خود را برای سال‌های پیش‌رو به‌روز کرده و با امکانات بیشتری روانه‌ی بازار کند. از تغییرات ظاهری تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ می‌توان به جلو پنجره‌ی لانه زنبوری، چراغ‌های جلوی جدید، سپر جلوی جدید و اسپویلر عقب اشاره کرد. چراغ‌های مه شکن در مدل جدید خودرو به دو سمت ورودی‌های هوای جلو منتقل شده‌اند. در تیپ LE تویوتا C-HR رینگ‌های ۱۷ اینچی مشاهده می‌شود؛ ولی در تیپ لیمیتد از رینگ‌های ۱۸ اینچی استفاده شده است. برای سال ۲۰۲۰ تمامی تیپ‌های تویوتا C-HR به چراغ‌های اصلی LED به صورت استاندارد مجهز خواهند شد.

رنگ‌های قابل انتخاب برای بدنه‌ی تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ شامل ۵ رنگ هستند؛ تویوتا دو رنگ ویژه‌ی جدید با نام‌های قرمز سوپرسونیک و نارنجی هات لاوا را نیز به رنگ‌های قابل انتخاب برای C-HR افزوده است. هر دوی این رنگ‌های جدید با سقف مشکی رنگ‌ نیز قابل انتخاب خواهند بود. یکی دیگر از تغییرات تویوتا C-HR در سال ۲۰۲۰ امکان انتخاب رنگ نقره‌ای برای سقف خودرو است که در نسخه‌ی مشکی C-HR فراهم خواهد بود. متأسفانه ژاپنی‌ها سقف سفید مدل کنونی را برای سال ۲۰۲۰ حذف کرده‌اند.

درون کابین C-HR جدید سقف خاکستری به چشم می‌خورد که به گفته‌ی طراحان باعث انتقال حس جاداری به سرنشینان می‌شود. صندلی‌ها نیز به صورت آپشن با روکش چرم مشکی قابل انتخاب هستند. فول‌ترین تیپ خودرو، XLE نام دارد و روکش‌های صندلی مشکی آن دارای دوخت آبی هستند. از دیگر امکانات مدل یادشده می‌توان به اندروید اتو، سیستم آمازون الکسا و نمایشگر ۸ اینچی اشاره کرد.

تویوتا تغییری در بخش فنی C-HR مدل ۲۰۲۰ اعمال نکرده و همچنان این خودرو با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۲ لیتری ۴ سیلندر به قدرت ۱۴۴ اسب بخار و گشتاور ۱۸۸ نیوتن‌متر به بازار عرضه خواهد شد. این موتور به گیربکس ضریب متغیر متصل خواهد بود که می‌تواند ۷ دنده را در حالت دستی در اختیار راننده قرار دهد. مصرف سوخت تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ توسط WLTP برای شهر ۸.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، برای جاده ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و به صورت میانگین ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ با قیمت پایه‌ی ۲۶ هزار و ۳۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد که در مقایسه با مدل فعلی ۱۵۰ دلار افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید