اسامی بازیکنان اعزامی به قطر اعلام شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۲
    کد خبر :620287

کادر فنی تیم ملی هندبال اسامی نهایی بازیکنان اعزامی به رقابت های انتخابی المپیک در قطر را در حالی اعلام کرده که نام پنج لژیونر نیز در آن به چشم می خورد.

 

بعد از برگزاری چندین مرحله اردوی تدارکاتی کادر فنی تیم ملی هندبال کشورمان اسامی نهایی بازیکنان اعزامی به رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را اعلام کردند. تیم ملی هندبال کشورمان قرار است ۱۵ مهرماه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کند تا ضمن برپایی آخرین اردو، در چند برنامه و مسابقه تدارکاتی نیز حضور یابد.

 

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی به همراه کادر فنی این تیم، همان طور که وعده داده بودند بعد از تورنمنت چند جانبه اصفهان اسامی بازیکنان را نهایی کرده و ۱۸ ورزشکار را برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک انتخاب کرده اند. نکته حائز اهمیت در لیست منتشر شده، حضور الله کرم استکی، محسن باباصفری لژیونر حاضر در لیگ رومانی، افشین صادقی و مهرداد صمصامی لژیونرهای حاضر در تیم الاهلی قطر و شاهو نصرتی لژیونر حاضر در اروپا می باشد.

 

به گزارش مهر،لژیونرهایی که قرار است تیم ملی ایران را در بازیهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو همراهی کنند در بیشتر اردوهای داخل ایران حاضر نبودند اما بنابر تصمیم فدراسیون و همکاری باشگاه آنها قرار است راهی قطر شوند!

 

میلاد قلندری، محمدعلی قاسمی، جلال کیانی، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله کرم استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، شهاب صادق زاده، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمد امین فرهادی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، علی رحیمی، محمد سیاوشی، محسن باباصفری ترکیب تیم اعزامی ایران به قطر را تشکیل می دهند.

 

علیرضا حبیبی به عنوان سرمربی، رسول دهقان مربی، مهدی اخوان سرپرستی و مرتضی ازقندی نیز به عنوان پزشک این تیم را همراهی خواهند کرد.

 

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان، به بازیکنان اعلام کرده که روز یکشنبه ۱۴ مهرماه به منظور هماهنگی های قبل از سفر باید در محل کمپ تیم ملی در تهران حاضر شوند.

 

رقابت های هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا، از ۲۵ مهرماه تا پنجم آبان ماه در دوحه قطر برگزار می شود که تیم ایران در گروه دوم با تیم های بحرین، ، کویت و کره جنوبی هم گروه است. تنها تیم اول قاره آسیا جواز حضور در رقابت های انتخابی المپیک را دریافت می کند و تیم دوم می تواند مجوز شرکت در مسابقات انتخابی قاره ای را دریافت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید