جوکر نیامده رکورد زد

    کد خبر :619415

سرویس فروش آنلاین بلیت “اتم تیکتس” گزارش می‌دهد که پیش‌فروش بلیت برای فیلمجوکر” (Joker) برادران وارنر از رکورد اکتبر سال گذشته “ونوم” (Venom) سونی، “آن: بخش دو” و فیلم‌های “ما” (Us) و “شیشه” (Glass) پیشی گرفته است. “جوکر” تا به امروز دومین فیلم پرفروش اتم با درجه‌ی سنی بزرگسال پس از “جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم” است که در افتتاحیه ۵۶.۸ میلیون دلار فروخت.

 

علی‌رغم تمامی حواشی مرتبط با “جوکر” که از احتمال تیراندازی در سالن‌های نمایش حکایت می‌کردند، آخرین برآوردها برای فیلم جدید وارنرها در مورد مرد مجنونی که دست به اسلحه می‌برد و کشتار به راه می‌اندازد، همچنان از پرفروش شدن آن نشان دارند. شب گذشته گزارش شد که “جوکر” باید در افتتاحیه‌ی داخلی بیش از ۸۰ میلیون دلار فروش کند و رکورد ۸۰.۲ میلیون دلاری “ونوم” در سال گذشته را پشت سر بگذارد. آن فیلم در سه روز اول اکران به این فروش دست پیدا کرده بود و در چهار روز اول به لطف تعطیلات روز کلومباس ۹۰ میلیون دلار فروخت. رقبای “جوکر” فیلم‌هایی نظیر “ونوم”، “هالووین”، “بتمن دربرابر سوپرمن”، “جوخه‌ی انتحار”، چندگانه‌ی “آن”، “لوگان”، “ما” و “جان ویک ۳” است.

 

به گزارش 30نما، “جوکر” شیر طلایی ونیز را به چنگ آورده و در حال حاضر از “راتن تومیتوز” امتیاز ۷۷ درصد دریافت کرده است. در نظرسنجی “اتم تیکتس” از ۱۰ هزار نفر در ماه آگست، “جوکر” دومین فیلم مهم نیمه‌ی دوم سال پس از “جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر” شناخته شد.

 

“جوکر” از ۴ اکتبر (۱۲ مهرماه) در بیش از ۴۰۰۰ سالن نمایش روی پرده می‌رود و پیش‌نمایش‌های آن از پنجشنبه‌ی آینده رأس ساعت ۴ بعد از ظهر آغاز می‌شود. “ونوم” با اکران در ۴۲۵۰ سالن سینما گسترده‌ترین اکران تاریخ ماه‌های اکتبر را شکست، بنابراین انتظار می‌رود وارنرها روز جمعه از این رقم فراتر روند و رکورد جدیدی ثبت کنند. “ونوم” پیش‌نمایش‌هایش را از ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه در ۳۵۴۳ سالن آغاز کرد و با ۱۰ میلیون دلار رکورد شب پیش‌نمایش ماه اکتبر را به نام خود زد.

 

پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که با درجه‌ی سنی بزرگسال براساس کتاب‌های کامیک ساخته شده‌اند شامل “ددپول” با ۱۳۲.۴ میلیون دلار، “ددپول ۲” با ۱۲۵.۵ میلیون دلار، “لوگان” با ۸۸.۴ میلیون دلار، “۳۰۰” با ۷۰.۹ میلیون دلار، و “واچمن” با ۵۵.۲ میلیون دلار می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید