۷ کشته در بارندگی‌های امروز پاکستان

  • حوادث
  • سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹
    کد خبر :619095

حوادث جداگانه ریزش سقف به دلیل بارندگی‌های شدید در ایالت شرقی “پنجاب” و ایالت شمال غربی “خیبر پختونخوا” در پاکستان امروز (سه‌شنبه) هفت کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشته است.

 

بر اثر ریزش یک ساختمان مسکونی در “لاهور”، مرکز ایالت “پنجاب” دو نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند و هم‌چنین دست‌کم چهار نفر هنوز در زیر آوارهای این ساختمان باقی‌ مانده‌اند.

 

مقامات محلی که به دنبال وقوع این حادثه از محل ساختمان بازدید داشتند، اعلام کردند: هنگامی که ساختمان در شرایطِ رو به ویرانی بوده، در فرصت باقی‌مانده با توجه به پیش‌بینی وقوع این حادثه هشدارهای تخلیه صادر شده بود اما متاسفانه ساکنان آن به این هشدارها توجهی نمی‌کنند.

 

مصدومان به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شده‌اند و عملیات امداد و نجات برای گرفتاران در زیر آوارها در این منطقه ادامه دارد.

 

به گزارش ایسنا، همچنین در دو حادثه جداگانه در ناحیه “مردان” ایالت “خیبر پختونخوا” پنج نفر در اثر ریزش سقف کشته و چهار نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

بر اساس اعلام اداره ملی بحران پاکستان از ماه ژوئیه تا سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰۱۹) بیش از ۲۳۰ نفر در اثر حوادث ناشی از بارندگی‌ها در این کشور کشته و ۱۸۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید