رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب:

دستگیری یک سارق در پایانه جنوب

  • حوادث
  • دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
    کد خبر :618498

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب از دستگیری یک سارق کش رو زن در حیاط پایانه مسافربری جنوب خبر داد.

 

سرگرد ایوب صالحی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته با تماس تلفنی شهروندی مبنی بر وقوع درگیری بین ۲ مرد در حیاط پایانه مسافری جنوب، تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند مرد میانسالی ۵۰ ساله در حال درگیری با فرد دوم که ۳۰ ساله است، هستند.

 

این مقام انتظامی اظهار داشت: مرد ۵۰ ساله مدعی بود که اموالش توسط این مرد ۳۰ ساله هنگام شستشوی دستش سرقت شده است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برای بررسی و تحقیقات مقدماتی هر ۲ فرد را به کلانتری منتقل کردند، تصریح کرد: فرد شاکی مدعی بود به سرویس بهداشتی مراجعه کردم و مشغول شستن دستم شدم و گوشی همراه و پاکت سیگارم را در کنار دستم گذاشتم، ولی در یک لحظه متوجه شدم که اموالم غیب شده است و به این مرد که در کنار دستم ایستاده بود، مظنون شدم.

 

وی افزود: ماموران در گام اولیه، تنها مظنون پرونده را مورد بازجوئی قرار دادند و متهم که پاسخ درستی به ماموران نمی داد مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و در بررسی های انجام شده علاوه بر گوشی و پاکت سیگار مالباخته تعدادی اموال سرقتی از قبیل سیم‌کارت، پاوربانک، گوشی و عابربانک که متعلق به سایر اشخاص بود، کشف شد.

 

به گزارش مهر، سرگرد صالحی گفت: متهم که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت، اظهار کرد: از یک لحظه غفلت استفاده است و زمانی که متوجه شدم که مال باخته غفلت کرده، وسوسه شدم و دزدی کردم.

 

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب در انتها اضافه کرد: تحقیق از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید