سه تاکتیک راحت برای شکست دادن استقلال تهران !

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۹:۵۱
    کد خبر :618007

گل زدن و متوقف کردن استقلال در این جمله خلاصه می‌شود، یک تعویض انجام بده، توپ را روی دروازه سانتر کن و اطمینان داشته باش که در وقت‌های تلف‌شده به گل می‌رسی.

استقلال در طول ۵ بازی گذشته چند عادت بد پیداکرده است که به نظر می‌رسد بازیکنان اراده‌ای برای برطرف کردن آن ندارند یا به دلایلی چون نداشتن تمرکز، عدم هماهنگی و نبود یک بازیکن لیدر درون زمین قادر نیستند تا نقاط ضعف بزرگ و آشکار خودشان را پوشش دهند. این عادات بد و نقاط ضعف نه‌تنها روحیه و اعتمادبه‌نفس آبی پوشان را پایین آورده که در نقطه مقابل به رقبا جسارت و اعتمادبه‌نفس بزرگی هدیه داده است.گل زدن و متوقف کردن استقلال در این جمله خلاصه می‌شود، یک تعویض انجام بده، توپ را روی دروازه سانتر کن و اطمینان داشته باش که در وقت‌های تلف‌شده به گل می‌رسی!

هفته اول

هفته اول لیگ در تبریز استقلال برای زدن گل برتری فشار می‌آورد که رسول خطیبی در دقیقه ۷۴ دومین تعویض اش را روانه میدان کرد. اتابک زارعی در دقیقه ۵+۹۰ روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم دروازه استقلال را باز کرد تا با گل ثانیه‌های آخر استراماچونی و شاگردانش لیگ نوزدهم را با شکست شروع کنند.نبود مترجم در کنار استراماچونی و کوتاهی فرشید باقری که در دیوار دفاعی جایگیری کرده بود هم در این ناکامی دخیل بود.

هفته دوم

استقلال با یک گل از فولاد خوزستان پیش است و چیزی نمانده تا در اولین بازی خانگی فصل برد اولش را جشن بگیرد. جواد نکونام در دقیقه ۷۲ دومین تعویض اش را انجام می‌دهد و امیرحسین باقر پور را به‌جای روح اله سیف الهی به بازی فرستاد. در دقیقه ۵+۹۰روی یک ارسال این بازیکن تعویضی دروازه استقلال را باز می‌کند و بازی را به‌تساوی می‌کشد تا آبی پوشان مانند هفته گذشته گل بخورد و بازهم امتیاز از دست بدهد!

هفته سوم

استقلال در مسجدسلیمان با گل زودهنگام از میزبان خودش نفت پیش بود. تا دقیقه ۶۱ که مهدی تارتار تعویض دومش را انجام دهد. حسین ابراهیمی در ترکیب اصلی جای پیام ملکیان را می‌گیرد. حدود ۹ دقیقه بعد این بازیکن روی یک ضربه ایستگاهی به هم تیمی‌اش پاس گل می‌دهد تا حامد پورمحمدی روی خروج اشتباه حسین حسینی و تعلل مدافعان با ضربه سر بازی را به‌تساوی بکشاند.این بار هم آبی پوشان قبل از دربی روی اشتباهات تکراری امتیاز از دست دادند.

هفته چهارم

دربی بی‌کیفیت تقریباً برابر و با برتری نسبی استقلال در جریان بود که مهدی عبدی در دقیقه ۸۰ به‌عنوان تعویض دوم وارد زمین شد و جای وحید امیری را در ترکیب گرفت.مهاجم جوان و دربی اولی قرمزها بازهم روی اشتباه مدافعان در موقعیت تک‌به‌تک با حسینی قرار گرفت. اشتباه دروازه‌بان استقلال باعث شد از زاویه بسته گل بخورد.هرچند برخی‌ها گل عبدی را که پس از برخورد به تیرک با کمر حسینی وارد دروازه شد را گل به خودی ثبت کردند، اما داور این گل را به نام تعویض دوم قرمزها ثبت کرد.

هفته پنجم

در اصفهان استقلالی‌ها با گل داریوش شجاعیان از حریف پیش افتادند اما ۶ دقیقه بعد بود که روی ضربه کرنر و بازهم آشفتگی خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر که دقیقه ۶۸ به میدان آمده بود موفق شد بازی را به مساوی کند.این پایان کار نبود. استقلالی‌ها دوباره پیش افتادند اما بازهم روی یک توپ بلند و بازهم در وقت‌های تلف‌شده یعنی ۲+۹۰ بود که خط دفاع استقلال جا ماند و کمک‌داور هم اشتباه کرد تا بازهم ۳ امتیاز از کف استقلال و استراماچونی برود!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید