پلیس به دنبال سرنخ‌هایی از بنیتای ۸ ماهه

    کد خبر :61768

رئیس پلیس پایتخت آخرین جزئیات از پیگیری‌های پلیسی در خصوص پرونده دو کودک سه ساله و ۸ ماهه مفقود شده را اعلام کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و خرده‌فروشان مواد مخدر در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص سرانجام پرونده مفقود شدن یک دختر بچه 8 ماهه و آخرین اطلاعات از زن رباینده یوسف سه ساله که شب گذشته به آغوش خانواده‌اش بازگشت، اظهار داشت: متأسفانه در موارد این چنینی شاهد بی‌احتیاطی والدین و خانواده این کودکان هستیم که این بی‌احتیاطی‌ها منجر به اتفاقات تلخ این‌چنینی می‌شود ولی خوشبختانه همانطور که در رسانه‌ها نیز عنوان شد پسربچه سه ساله که توسط یک زن ربوده شده بود به آغوش خانواده خود بازگشت و پیگیری پرونده وی همچنان ادامه دارد و این پرونده در مرحله تحقیقات ابتدایی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این مورد گم شدن یک نوزاد 8 ماهه نیز گزارش شده که علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده تا به این لحظه هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. لذا پلیس با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها از مردم خواسته تا هرگونه اطلاعات خود از این نوزاد را در اختیار مأموران نیروی انتظامی قرار دهند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان از تمام والدین و خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند چرا که اغلب این اتفاقات تلخ نشأت گرفته از بی احتیاطی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید