پارسا خائف اولین اثر رسمی خود را منتشر کرد

    کد خبر :617470

پارسا خائف، خواننده نوجوانی که با موفقیت در برنامه تلویزیونی عصر جدید به‌سرعت به شهرت و محبوبیت رسید، حالا اولین اثر رسمی خود را با موضوع ملی- میهنی منتشر می‌کند. آهنگ ایران به آهنگسازی «فرید سعادتمند» روی شعری از «محمدمهدی سیار» و خوانندگی «پارسا خائف» به‌عنوان آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی «میدون» ساخته شده است.

 

پارسا خائف در مورد اولین اثر رسمی خود می‌گوید: «برای هر هنرمندی، خلق یک اثر در ستایش کشورش بسیار شیرین و جذاب است. به‌عنوان فرزند کوچک و خوشه‌چین هنر این سرزمین، خوشحالم که اولین اثرم برای کشورم ایران و با استعاره‌‌ای از وطن، به نام «عشق بی‌پایان» ساخته شد؛ اثری که بدون حضور موثر و هنرنمایی استاد فرید سعادتمند و دکتر محمدمهدی سیار، آنی نمی‌شد که باید. همچنین از آقایان هاشمی گلپایگانی و مهران و مهرگان علوی به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردانان برنامه «میدون» تشکر می‌کنم که با اعتماد و سپردن تیتراژ این برنامه به بنده، باعث شدند فرصتی فراهم شود تا دیگر بار میهمان خانه‌های مردم عزیزمان باشم.

 

از تمامی نوازندگان بزرگی که در قالب آهنگسازی استاد سعادتمند و میکس و مستر جناب «نوید صالح‌زاده» به هنرنمایی پرداختند نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم ثمره این تلاش‌ها‌ اثری درخور توجه و مورد پسند هموطنان عزیزم باشد.» پارسا خائف توانست در دوره اول مسابقه عصر جدید، خودش را در عرصه خوانندگی نشان دهد و بسیاری از اساتید خوانندگی درباره او و فن خوانندگی‌اش صحبت کردند که اگر او به این راه ادامه دهد، مطمئنا موفقیت در انتظارش خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید