وضعیت عجیب «دمبله»/ آیا این یک رکورد در مصدومیت است؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ۸:۱۵
    کد خبر :617328

عثمانه دمبله که از زمان پیوستن به بارسلونا مدام مصدوم بوده و نتوانسته اعتماد هواداران را جلب کند، برای بار هشتم مصدوم شده است.

 

مصدومیت دوباره عثمانه دمبله عصبانیت مطبوعات کاتالونیا را هم به همراه داشت، تا جایی که درباره او نوشتند این بازیکن از شیشه ساخته شده است.

 

آخرین مصدومیت او در این تیم تا اینجای کار نیم ساعت پیش از بازی تیمش مقابل ختافه اعلام شد و با احتساب این مصدومیت تعداد دفعاتی که او از زمان پیوستن به بارسا مصدوم شده به ۸ بار رسید.

 

در فصل جاری او بیشتر بازی‌ها را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داده است و اولین بار هم در بازی اول فصل مقابل بیلبائو از این ناحیه دچار مصدومیت شد. اما در ادامه ساق پایش هم مشکل پیدا کرد.

 

اما اولین مصدومیت او در لباس بارسا مهم‎ترین و شدیدترین آن‌ها بود که در واقع برای این بازیکن شروع مصدومیت‌های عضلانی بود. او آن زمان مجبور به جراحی و دوری ۳ ماهه از میادین شد.

 

بعد از ۱۰۶ روز و از دست دادن ۲۰ بازی او بازگشت، اما دوباره سریع مصدوم شد و عضله‌اش آسیب دید و ۱۵ روز بعد برای مدت یک ماه مصدوم شد. در ماه فوریه کارش را آغاز کرد و داشت فرمش را پیدا می‌کرد، اما در هفته آخر فصل مچ پایش آسیب دید، اما این مصدومیت جدی نبود و او توانست راهی جام جهانی شود.

 

در ادامه او باز هم مصدومیت‌هایی داشت، تا جایی که بارسا تصمیم به فروشش گرفت و در تابستان تلاش بر این بود تا او را با نیمار معاوضه کنند که این اتفاق نیفتاد و حالا مصدومیت دوباره او عصبانیت اعضای کادرفنی، هواداران و مطبوعات را به همراه داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید