در بازدید سرزده از دو بیمارستان تهران صورت گرفت؛

تسریع در تعیین تکلیف بیماران بستری در اورژانس

    کد خبر :616663

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به صورت سرزده از اورژانس بیمارستان های لقمان حکیم و امام حسین(ع) بازدید کرد.

محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بازدید سرزده از اورژانس بیمارستان های لقمان حکیم و امام حسین(ع)، در ابتدا با حضور در اورژانس بیمارستان لقمان حکیم در جریان رسیدگی و تعیین تکلیف بیماران بستری در اورژانس قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور بر بالین بیماران بستری ضمن عیادت از این بیماران، روند رسیدگی به وضعیت آنها را با حضور پزشکان و پرستاران بخش بررسی کرد.

آقاجانی خطاب به همکاران بخش اورژانس تأکید کرد: تعیین تکلیف بیماران طبق استانداردهای مشخص بسیار اهمیت دارد و لازم است ضمن ارتباط مستمر با متخصصان و همچنین بخش های بستری نسبت به تعیین تکلیف بیماران و مداخلات درمانی اقدام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ادامه بازدیدهای شبانه خود وارد بیمارستان امام حسین(ع) شد و از بیماران بستری در اورژانس عیادت کرد.

آقاجانی ضمن دیدار با دستیاران و متخصصان حاضر در بخش بر بالین بیماران بستری حاضر شد و روند درمان هر یک از بیماران را بررسی و در برخی موارد دستور فوری رسیدگی را صادر کرد.

در پایان این بازدید ها، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، طی جلسه ای با حضور معاون درمان، نکات حاصل از بازدید ها را بررسی و در خصوص برطرف شدن برخی مشکلات و همچنین مساعدت در خصوص ارتقاء کیفی خدمات درمانی در این بیمارستان ها دستورات ویژه ای را صادر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید