کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی 10 مرداد ماه توزیع می شود

    کد خبر :61615

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 ،10 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

حسین توکلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: داوطلبان ضرورت دارد از 10 مرداد ماه تا ساعت 24، روز 12 مرداد ماه برای مشاهده و دریافت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و برگه راهنمای مربوطه به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه کنند.
وی اظهار کرد: در این آزمون 91 هزار و 699 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 36 هزار و 983 نفر زن و 54 هزار و 716 نفر مرد هستند.
توکلی با بیان اینکه 9 هزار و 827 داوطلب نیز برای شرکت در پذیرش 47 کد رشته امتحانی از 67 کد رشته امتحانی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون )انجام می شود، ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد سه هزار و 525 زن و 6 هزار و 302 مرد هستند.
این مقام مسوول در سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی در نظر گرفته شده، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای 20 کد رشته امتحانی که پذیرش آنها بر اساس آزمون است، 13 مرداد ماه در حوزه های امتحانی مربوطه برگزار می شود.
توکلی اضافه کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در هفته آخر شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
به گفته وی، داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه دانشگاه آزاد که به طریق مقتضی و در مهلت مشخص شده بر روی سایت مرکز آزمون این دانشگاه قرار می گیرد، نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتخانی مربوطه اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید