استقلال رویایی با خرید ۴ بازیکن جدید/ستاره های جوان پیکان و ذوب آهن آبی پوش می شوند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۹:۳۵

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی با صبای قم ادعا کرد استقلال با دو بازیکن برای فصل آینده تکمیل خواهد شد.

رضا افتخاری و علیرضا منصوریان در اظهار نظری مشترک از دو خرید احتمالی استقلال برای فصل بعد پرده برداری کردند و البته اعلام کردند که این تیم احتمالا دو خرید دیگر نیز خواهد داشت.

چپاروف و چشمی دو خرید اصلی استقلال هستند که آبی ها از حضور آنها مطمئن هستند اما منصوریان دو خرید قطعی دیگر هم برای فصل آینده دارد. سرمربی آبی ها با توجه به سن حیدری و مصدومیت های مداوم غفوری به دنبال یک مدافع راست است و در این میان مهدی شیری گزینه اول او برای حضور در استقلال است. شیری در دوران حضور در نفت تهران نیز با منصوریان همکاری کرده بود و حالا سرمربی استقلال قصد دارد این بازیکن را از پیکان به جمع آبی ها بیاورد. شیری با پیکان در ابتدای فصل قرارداد یکساله امضا کرد و مشکلی برای حضور در استقلال ندارد تا این بازیکن گزینه اصلی منصوریان برای لیگ هفدهم در استقلال باشد.

سمت چپ دفاع استقلال دیگر پاشنه آشیل این تیم در لیگ شانزدهم بود. مگویان، زکی پور، میثم مجیدی و یعقوب کریمی در این پست به میدان رفتند و به جز زکی پور جوان دیگر گزینه ها نتوانستند رضایت منصوریان را جلب کنند. سرمربی استقلال به دنبال گزینه ای برای فعال کردن سمت چپ دفاع استقلال است و مانند نیم فصل لیگ برتر به دنبال گزینه قبلی خود یعنی مهرداد قنبری رفته است. قنبری در نیم فصل مذاکراتی با استقلال انجام داد اما مدیران ذوب آهن رضایت نامه این بازیکن را صادر نکردند و در بیانیه ای علیه او و استقلال موضع گیری کردند. پس از این اتفاقات قنبری کمتر فرصت حضور در ترکیب ذوب آهن را پیدا کرد تا درخشان مهر جوان توسط حسینی معرفی شود. با این وجود اما منصوریان همچنان به جذب این بازیکن علاقه دارد و قنبری دومین و آخرین گزینه برای تکمیل لیست منصوریان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید