دبیر جایزه جلال آل‌احمد منصوب شد

    کد خبر :614041

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدرضا شرفی خبوشان را به عنوان دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد.

محمدرضا شرفی خبوشان، نویسنده جوان و مطرح با حکم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد معرفی شد. در این حکم آمده است:

«جناب آقای محمدرضا شرفی خبوشان

نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی در عرصه ادبیات داستانی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می‌شوید. امیدوارم در انجام وظایف مندرج در آیین‌نامه جایزه، موفق و پیروز باشید.»

به زودی اعضای هیات علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی خواهند شد.

محمدرضا شرفی خبوشان متولد سال ۱۳۵۷ است. او علاوه بر دریافت جایزه جلال آل احمد در سال ۱۳۹۶ با اثری به نام «بی‌کتابی»، عنوان برگزیده و نامزدی در جشنواره‌های معتبر ادبی همچون کتاب‌سال جمهوری اسلامی، کتاب‌سال دفاع مقدس، جشنواره داستان انقلاب، جایزه قلم زرین و جشنواره شهید حبیب غنی‌پور را نیز کسب کرده است. از او رمان‌های «بی‌کتابی»، «عاشقی به سبک ونگوگ»، «موهای تو خانه ماهی‌هاست»، «یحیی و یاکریم» و مجموعه داستان «بالای سر آب‌ها» در زمینه ادبیات داستانی منتشر و روانه بازار شده است. شرفی خبوشان سال گذشته داوری بخش داستان بلند و رمان یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد را بر عهده داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید