انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه میدان شهدا تا امام حسین(ع)

    کد خبر :613934

مدیرعامل متروی تهران از انجام موفقیت آمیز تست گرم ایستگاه میدان شهدا تا امام حسین(ع) خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده ایستگاه میدان امام حسین (ع) از خط ۶ متروی تهران راه اندازی و به مدار بهره‌برداری وارد می شود.

علی امام، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در این خصوص با اشاره به اینکه ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین (ع) با خط ۲ متروی تهران تقاطع دارد، گفت: این ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ مترو قرار دارد که نصب ۸ عدد پله برقی و سه هوا ساز داخل ایستگاه نیز تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط ۴ تقاطع دارد، می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط ۲ مترو نیز دسترسی یابند.

وی با اشاره به محدودیت های مالی پروژه، گفت:با وجود مشکلات و کمبود منابع مالی خوشبختانه با مدیریت هزینه توانستیم بخش تجهیزاتی شامل سیگنالینگ(سیستم کنترل اتوماتیک قطار)، سیستم تهویه، نصب هواساز ، پست‌های برق و سیستم مخابراتی و کابل کشی را تکمیل و ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع) را برای استفاده شهروندان آماده بهره برداری کنیم.

به گفته امام در تست گرم صورت گرفته سیستم برق رسانی به قطار و سیستم اتوماتیک حرکت آن در تونل و همچنین سامانه های سیگنالینگ ، مخابرات و تهویه محدوده ایستگاه شهدا تا میدان امام حسین(ع) مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد وضعیت این بخش از خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره برداری وجود دارد.

امام همچنین به تکمیل و راه اندازی ۲۰ عدد سامانه تهویه در محدوده دولت آباد تا میدان امام حسین(ع) اشاره و خاطر نشان کرد :با توجه به تکمیل و راه اندازی این سامانه ها از امروز سرفاصله حرکت قطارها در بخش جنوبی خط ۶ مترو از ۲۵ دقیقه به ۱۵ دقیقه کاهش می یابد.

به گزارش ایسنا،روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مهر ماه، هر ماه یک ایستگاه در خط هفت افتتاح خواهیم کرد، گفت: تا آخر امسال شش ایستگاه دیگر وارد مدار بهره‌برداری شده و مابقی ایستگاه‌های خط هفت شامل ۶ ایستگاه دیگر در سال ۹۹ افتتاح خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید