استفاده از هلی‌شات برای رصد ترافیک پایتخت

    کد خبر :613480

رییس پلیس پایتخت از فراهم شدن امکان رصد ترافیک پایتخت به وسیله هلی‌شات خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از چند روز قبل تمهیدات پلیس برای آغاز سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار گرفته است و خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده امروز تمامی یگان های پلیس از جمله راهور، پلیس پیشگیری و … در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان این که وضعیت مطلوبی را نسبت به آنچه پیش بینی می‌کردیم، شاهد هستیم، گفت: در حال حاضر برای اینکه بگویم که میزان حجم ترافیک چقدر بوده است زود است باید تا قبل از ظهر صبر کنیم اما رصد نقطه‌ای ترافیک از صبح امروز نسبت به دوشنبه هفته گذشته نشان دهنده کمی افزایش در حجم ترافیک است.

سردار رحیمی با بیان این که ماموران پلیس در تمامی محورهای اطراف مدارس ، گذرگاه‌ها و … حضور دارند، خاطر نشان کرد: در عین حال رصد هوشمند ترافیکی نیز از سوی پلیس صورت می گیرد و علاوه بر آن از امروز امکان رصد هوشمند ترافیک تهران به وسیله هلی‌شات نیز به توان پلیس راهور اضافه شده است که از آن برای مدیریت و کنترل ترافیک به ویژه در شبکه‌های بزرگراهی و نقاط فاقد دوربین استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد رصد نامحسوس سرویس مدارس نیز اظهار کرد: نکاتی را که در مورد وضعیت سرویس مدارس به مدیران مدارس اعلام کرده ایم اما نظارت بر آنها و بررسی آن بر عهده پلیس است. ما به صورت نامحسوس بر روی آنها نظارت خواهیم کرد. اما لازم است که مدیران مدارس نیز با پلیس همکاری داشته و توصیه‌های پلیس را به سرویس‌ها منتقل کنند .

به گزارش ایسنا،رییس پلیس پایتخت در پایان در مورد سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس نیز گفت: ثبت نام در این سامانه ادامه دارد و تاکنون بیش از 15 هزار راننده در آن ثبت کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید