کاهش فاصله حرکت قطارها درخطوط درون شهري متروي تهران

    کد خبر :613420

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد از ابتدای مهر ماه سال جاری شاهد کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری متروی تهران خواهیم بود.

به گزارش بازتاب، فرنوش نوبخت اعلام کرد به منظور رفاه حال بيشتر شهروندان وجابجایی مسافران از روز دوشنبه یکم مهر ماه 1398 در فاصله حرکت قطارها تغییراتی به شرح زیر اعمال میگردد:

  • کاهش فاصله حرکت قطارهای خطوط یک مترو از از سه و نیم دقیقه به دو و چهاردقیقه
  • کاهش فاصله حرکت قطارهای خطوط سه مترو از از هشت دقیقه به هفت و نیم دقیقه
  • کاهش فاصله حرکت قطارهای خطوط شش مترو از از 25 دقیقه به 15 دقیقه
  • کاهش فاصله حرکت قطارهای خطوط هفت مترو به 12 دقیقه

نوبخت همچنين از کاهش سرفاصله حرکت قطارهاي خط چهار در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داده و افزود: فاصله حرکت قطار‌های خط 4مترو در ساعت هاي مياني روز هر 8 دقيقه بود که با افزايش 10 حركت مسافري توانستيم اين فاصله را از ساعت (10تا 13) روزهاي پنجشنبه به شش دقیقه کاهش دهيم.

همچنین با افزايش 2 رام قطار 24حركت مسافري،يكسان سازي فاصله حركت قطارهاي خط 4 با ساير خطوط اصلي درون شهري انجام گرفته است. با این تغییرات 10 درصد به حركت مسافري خط 4متروی تهران اضافه می‌شود.

مهندس فرنوش نوبخت در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ايمن ترين و سريع ترين وسيله حمل و نقل ريلي درون شهري است اميدوارم با ورود قطارهای جدید و امكانات مناسب باز هم بتوانيم ميزان ظرفيت جابجايي ناوگان متروي تهران و حومه را افزايش دهيم و بهترين امكانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهیم .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید