جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد

استقرار پلیس در ۱۳ گمرک‌ ‌کشور ‌تا پایان سال

    کد خبر :613407

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امنیت به نص قانون عام است و در تمام شئونات جامعه و کشور باید جاری شود، گفت: پلیس در ۱۳ گمرک‌ ‌کشور ‌تا پایان سال استقرار خواهد یافت.

سردار ایوب سلیمانی – ‌جانشین فرمانده ناجا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پلیس امنیت اقتصادی گمرک شهید رجایی، گفت: امروز اگر ما عزتمند هستیم و در دهان سردمدار استکبار جهانی می‌زنیم و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرده و به فتح قله‌های جهانی نزدیک‌تر می‌شویم به دلیل وجود ۲ عنصر اساسی ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و ادامه دهندگان راه آنها است.

وی با بیان اینکه اساسا راه نجات کشور و سرافرازی، تمسک و ادامه راه شهداست، گفت: امروز رهروان شهدا در ارتش و سپاه کاری کردند که در جنگ تکنولوژیک نیز ما پیروز باشیم و پاسخگوی توطئه‌های دشمنان شویم.

سردار سلیمانی بیان کرد: بحث زنده بودن شهدا برای این دنیاست زیرا در عالم برزخ همه زنده‌اند و شهید می‌بیند و ناظر است بر هر آنچه است و قدرت تصرف و عمل در این دنیا دارد، به همین دلیل خداوند شهدا را زنده پنداشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموریت ناجا ایجاد امنیت و آرامش برای مردم، جامعه و کشور است، امنیتی که آرامش می‌آورد، تصریح کرد: امنیت به نص قانون عام است و در تمام شئونات جامعه و کشور باید جاری شود.

وی اضافه کرد: وقتی وظایف پلیس امنیت اقتصادی را مرور کنید، خواهید دید بحث برخورد در فرع کار قرار دارد و این ما هستیم برای رزمندگان جبهه اقتصادی، تولید امنیت می کنیم و می خواهیم مطمئن شویم آنها کارشان در امنیت و بدون حاشیه و با سرعت انجام می شود.

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: ما روز سه شنبه تفاهم نامه ای با سازمان تعزیرات جهت کمک و تقویت چرخه اقتصادی کشور امضا کردیم؛ در کل چرخه اقتصاد از تولید تا مصرف، پلیس امنیت اقتصادی حضور خواهد داشت.

سردار سلیمانی اضافه کرد: در رابطه با “گلوگاه شهید میرزایی” یکی از شعارهای ما، هوشمندسازی پلیس است و به وزیر اقتصاد و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق پیشنهاد دادیم دستگاه‌های ایکس ری کامیونی خریداری کرده و در این گلوگاه مستقر شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: امروز ما جزئی از این چرخه شدیم و می‌توانیم مدافع حقوق تمام کسانی باشیم که در این رابطه فعالیت می‌کنند، نگاه ما دفاع از تمام کسانی است که در گمرکات زحمت می‌کشند و می توانیم زبان گویای آن ها شویم.

وی بیان کرد: ما قانون را زیر پا نمی‌گذاریم اما از تمام ظرفیت آن برای خدمت به مردم استفاده می‌کنیم، امروز مبارزه با کسانی که در این گرفتاری‌ها خون ملت را می‌مکند مطالبه عمومی است و ما باید به این مطالبه پاسخ دهیم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: حداقل ۱۵۷ گمرک در داخل کشور وجود دارد که پیش بینی کردیم تا پایان سال ۱۳ گمرک را به تجهیزات پلیسی مجهز کنیم و پلیس گمرک در آنها مستقر شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: امروز دیگر نیاز نیست تعقیب و گریز در خلیج فارس راه بیندازیم، باید از طریق جی پی اس و مانیتورینگ ترددها را کنترل کنیم و این مسائل نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها است.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: ما به مردم و دولت خدمت می‌کنیم و می‌گوییم ابزار به ما بدهید تا کنترل کنیم، علاوه بر اینکه کار ما راحت می‌شود، بازده کار دولت نیز بالا می‌رود.

به گزارش ایسنا،سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندسازی در حال تلاش و به دنبال کنترل جاده‌ها با پهپاد هستیم و تمام مرز ها هم با دوربین کنترل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید