ارائه مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان در فرهنگسراهای تهران

    کد خبر :613386

با امضای تفاهمنامه بین سازمان فرهنگی هنری و کانون بسیج وکلای دادگستری، از این پس مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان در فرهنگسراهای تهران ارائه می‌شود.

آیین امضای تفاهمنامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری، شنبه (۳۰ شهریور) با حضور سعید اوحدی – رییس سازمان فرهنگی هنری – و حمیدرضا محمدی – رییس کانون بسیج وکلای دادگستری- در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

سعید اوحدی امضای تفاهم‌نامه با کانون بسیج وکلای دادگستری را اقدام موثری دانست و گفت: این تفاهم‌نامه نباید در حد نوشته باقی بماند. این فرصت خوبی است تا با ظرفیت‌هایی که در مراکز فرهنگی هنری این سازمان وجود دارد مسائل مربوط به حقوق کاربردی را در قالب کلاس‌های آموزشی برای مخاطبان به صورت رایگان برگزار کنیم. همچنین می‌توان میزهای مشاوره حقوقی در فرهنگ‌سراها برپا و از طریق آن به شهروندان خدمات مشاوره حقوقی ارائه کرد.

برگزاری کلاس‌های حقوقی کاربردی، خدمات مشاوره حقوقی برای مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری، در اختیار قراردادن فضای مناسب برای مدیریت متمرکز خدمات حقوقی، آموزشی و مشاوره‌ای، تولید محتوای آموزشی نکات کاربردی حقوقی و ارائه آن در قالب‌های مختلف مانند بیلبورد، کاتالوگ، کتابچه و… از دیگر زمینه‌های همکاری و مشارکت بین این دو نهاد است.

به گزارش ایسنا،‌در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری به امضای دو طرف رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید