نسل جدید رنو کجار مدل 2020 رونمایی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
    کد خبر :613345

رنو مشخصات و قیمت کجار را در مدل 2020 برای بازار استرالیا اعلام کرد. رنو کجار 2020 با قیمت پایه 29 هزار و 990 دلار استرالیا به فروش خواهد رسید.

رنو کجار به عناون رقیبی برای نیسان قشقایی با یک موتور 1.3 لیتری توربو عرضه می‌شود که می‌تواند 157 اسب بخار ( 117 کیلووات) قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این قدرت توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گران‌ترین نسخه کجار یعنی Intens، قیمتی برابر با 37 هزار و 900 و نسخه پایه نیز 29990 دلار قیمت دارد.

در ظاهر خودرو تغییرات گسترده‌ای صورت نگرفته و رنو به بروزرسانی‌های کوچک اکتفا کرده است. این خودرو با سه تیپ (Life – Zen- Intens) عرضه می‌شود که چرخ‌ها نیز به ترتیب ابعادی برابر با 17 تا 19 اینچ دارند که در نسخه‌های مختلف این خودرو به کار می‌روند.

در داخل کابین یک نمایشگر 7 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی Bose هم به صورت اختیاری در دسترس مشتریان است.نسل جدید رنو کجار در مدل 2020 رونمایی شد

رنو کجار 2020 در تیپ پایه (Life) به امکاناتی نظیر سنسورهای پارک، دوربین دید عقب و ترمز اضطراری خودکار تجهیز شده که در تیپ Intens سنسور پارک جانبی، سیستم ناوبری، هشدار حرکت بین خطوط، هشدار نقاط کور و سیستم ورود بدون کلید به آن‌ها اضافه می‌شود.

نسل جدید رنو کجار در مدل 2020 رونمایی شددر مدل پایه روکش صندلی‌ها چرمی است و به صورت دستی تنظیم می‌شود اما در نسخه‌های بالاتر صندلی‌ها روکش چرمی داشته و دارای تنظیم برقی هستند. داشبورد خودرو نیز در تیپ‌های بالاتر زیباتر شده و دارای قطعات کرومی شکل است.

نسل جدید رنو کجار در مدل 2020 رونمایی شدرنو جزئیاتی را در مورد زمان عرضه این خودرو منتشر نکرده ولی انتظار می‌رود کجار جدید در اواخر امسال یا اوایل سال 2020 وارد بازار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید