نرخ طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۳۱ شهریور ۹۸

    کد خبر :613333

سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۵۹ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش جزئی نسبت به روز کاری قبل، ۴ میلیون و ۵۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۱ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۷۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۱۶.۷ دلار معامله می‌شود.

کاهش چشم گیر قیمت ارز در روز‌های گذشته موجب شد تا قیمت دلار که اول تیرماه ۱۳ هزار تومان بود در کمتر از یک ماه به مرز ۱۱ هزار تومان نزدیک شود. اختلاف قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی به مرز صفر رسیده است. هم اکنون دلار در بازار آزاد با قیمت ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۳ هزار و ۱۵۲ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۳۲۳ تومان فروخته می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند. بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتار‌های موثر بازار ساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روز‌های گذشته به حساب می‌آید.

نوع قیمت لحظه
قیمت دلار 11 هزار و 400 تومان
قیمت یورو 12 هزار و 700 تومان
قیمت پوند 14 هزار و 323 تومان
قیمت درهم امارات 3 هزار و 152 تومان
قیمت سکه بهار آزادی 4 میلیون و 24 هزار تومان
قیمت سکه طرح جدید 4 میلیون و 59 هزار تومان
قیمت نیم سکه 2 میلیون و 71 هزار تومان
قیمت ربع سکه یک میلیون و 275 هزار تومان
قیمت سکه گرمی 889 هزار تومان
قیمت گرم طلای 18 409 هزار و 300 تومان
قیمت گرم طلای 24 545 هزار و 800 تومان
قیمت هرمثقال طلا یک میلیون و 775 هزار تومان
قیمت هرانس طلادلار 1516.7دلار
قیمت پلاتیندلار 947 دلار
قیمت انس نقرهدلار 18.05 دلار

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید