ضرورت بازآفرینی و بهبود وضعیت معابر پیاده رو

    کد خبر :613318

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، خواستار اقدام جدی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در جهت بازآفرینی و بهبود وضعیت معابر پیاده رو شد.

شهربانو امانی عضو شورای اسلامی در جریان دیدار با صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت از اقدام اثربخش و توام با صرفه جویی اقتصادی معاونت فنی و عمرانی در طرح بهسازی معابر شهر تهران تقدیر کرد و گفت: تدابیر این معاونت می بایست به سطح معابر پیاده رو نیز تسری یابد.

وی از کیفیت، دقت و سرعت به عنوان شاخصه های بارز فعالیت های عمرانی پایتخت یاد کرد و با تاکید بر اینکه رویکرد معاونت فنی و عمرانی در جهت صرفه جویی و کاهش هزینه های تمام شده پروژه های عمرانی به ویژه در شرایط کمبود منابع مالی راهگشا بوده است، بر لزوم ثبت و مستند نگاری تجربیات و درس آموخته های حاصل از این اقدامات تاکید کرد.

امانی، اقدامات معاونت فنی و عمرانی در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین بهبود وضعیت روکش معابر را زمینه ساز افزایش سطح رضایتمندی شهروندان دانست و با اشاره به طرح جمع آوری کارگاه های عمرانی غیرضروری به عنوان یکی از تصمیمات مثبت و اثربخش مدیریت شهری، تداوم این فعالیت ها را عاملی در جهت ارتقای سرمایه های اجتماعی ارزیابی کرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با بیان آنکه توسعه شهری مبتنی بر حمل و نقل عمومی، شالوده اصلی رویکردهای جدید مدیریت شهری در زمینه فعالیت های عمرانی است، از مدیران و کارشناسان معاونت فنی و عمرانی خواست تا با برگزاری نشست های تخصصی، به معرفی و عملیاتی شدن هر چه بهتر رویکردهای جدید کمک کنند.

گفتنی است در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ارائه و برنامه زمان بندی تکمیل و آماده سازی طرح های اولویت دار تشریح شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید