نرخ خودرو در بازار امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸

    کد خبر :613314
امروز محصولات سایپا سر جایشان ایستاده‌اند و ایران خودرویی‌ها رفتار دوگانه دارند. بعضی کاهش قیمت و بعضی افزایش قیمت را در پیش گرفته‌اند. از طرف دیگر قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور در مدار گرانی و قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو در مدار ارزانی قرار دارند.
قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸
به نوشته فرارو، محصولات سایپا امروز تغییر قیمت چندانی ندارند.  تیبا صندوق‌دار امروز روی قیمت ۴۸ میلیون تومان ایستاده و حدود پنج میلیون بالاتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. اختلاف قیمت بازار و کارخانه در مورد تیبا ۲ کمتر است. طوری که این محصول در کارخانه سایپا ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گران‌تر یعنی ۵۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. ساینا بر خلاف دیگر محصولات پرفروش سایپا، در بازار ارزان‌تر از کارخانه فروخته می‌شود. طوری که قیمت این محصول در بازار حدود دو و نیم میلیون کمتر از قیمت کارخانه و حدود ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
قیمت روز پراید امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸
پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ تنها تغییر قیمت در بین محصولات سایپا را رقم زده، اما این تغییر به نفع مشتریان نیست. طوری که پراید هاچ‌بک امروز حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۴۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. دیگر انواع پراید وضعیتی مشابه دیگر محصولات سایپا دارد. قیمت پراید سایپا ۱۳۱ در بازار مثل هفته گذشته ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و حدود چهار میلیون بیشتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ هم حدود شش میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه ایستاده و ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پراید وانت امروز مثل روز‌های گذشته در بازار حدود ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۶,۶۰۰,۰۰۰
۴۶,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۱,۴۰۰,۰۰۰
۴۱,۴۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۲,۶۰۰,۰۰۰
۴۲,۶۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۳,۵۰۰,۰۰۰
۵۳,۵۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸
امروز قیمت محصولات ایران خودرو با تغییرات جزئی همراه است. این تغییرات بعضا در مدار صعودی و بعضا در مدار نزولی اتفاق افتاده‌اند. برای مثال امروز سمند LX در بازار حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است، اما سمند EF۷ از این روند پیروی نمی‌کند و همچنان مثل روز‌های گذشته با قیمت ۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز روی قیمت گذشته خود ثابت مانده است و حدود ۷۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل دیگر انواع پژو ۲۰۶ کمی کاهش قیمت را تجربه می‌کنند. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز در حد ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. کاهش قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار کمتر است و این محصول با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به ۹۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۴۰۵ امروز رفتار دوگانه‌ای دارد. طوری که پژو ۴۰۵ GLX در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی تا ۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین آمده است. همچنین امروز پژو ۴۰۵ SLX در بازار حدود ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده و با قیمت ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای پژو ۴۰۵ SLX حدود ۱۲ میلیون پایین‌تر از قیمت بازار است.

رانا بعد از کاهش قیمت چشمگیری که هفته قبل پشت سر گذاشت، حالا روی قیمت ۷۵ میلیون تومان متوقف شده و نسبت به روز قبل تغییر قیمت ندارد. در طرف مقابل پژو پارس بعد از مدت‌ها از مرز ۹۰ میلیون تومان جدا شده و با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به ۸۹ میلیون تومان رسیده است. این محصول بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است.

دنا امروز در مدار گرانی قرار دارد. طوری که دنا معمولی تیپ ۲ با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده و دنا پلاس به عنوان تنها مدل دنا که همچنان فروش آن توسط ایران خودرو ادامه دارد، در بازار با افزایش یک میلیونی به ۱۱۸ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای دنا پلاس حدود ۱۱۱ میلیون تومان است. امروز دنا پلاس توربو شارژ سر جایش ایستاده و با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۵۲,۸۰۰,۰۰۰
۵۲,۸۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۲,۹۰۰,۰۰۰
۷۲,۷۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۷۹,۷۰۰,۰۰۰
۷۹,۷۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۰,۷۰۰,۰۰۰
۷۰,۴۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۷۴,۷۰۰,۰۰۰
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۷۹,۴۰۰,۰۰۰
۷۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۱,۵۰۰,۰۰۰
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۹۱,۷۰۰,۰۰۰
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30 تیپ 2
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸
قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان‌موتور امروز خیال افزایش قیمت به سرشان زده. جک J۴ بیشترین گرانی را به نام خود ثبت کرده و با افزایش سه میلیونی به ۱۴۱ میلیون تومان رسیده. با این وجود این محصول در  بازار همپنان ۹ میلیون کمتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر جک S۳ در بازار یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده و روی رقم ۱۸۵ میلیون تومان ایستاده و از طرف دیگر جک S۵ با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به حدود ۲۶۲ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب این محصول در کارخانه تقریبا ۴۰ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۶۱,۵۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸
امروز قیمت انواع MVM  از سری محصولات مدیران خودرو با کاهش قیمت در بازار روبرو است. MVM ۳۱۵ هاچ‌بک امروز حدود دو میلیون تومان ارزان شده و به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است. البته باید توجه داشته باشید که در بین محصولات مدیران خودرو قیمت مصوب کارخانه بالاتر از قیمت این محصولات در بازار در نظر گرفته می‌شود. برای مثال قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در کارخانه حدود هشت میلیون تومان گران‌تر و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
امروز قیمت MVM X۲۲ دنده‌ای یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده و به ۱۴۲ میلیون تومان رسیده است. البته کاهش قیمت مدل دنده اتوماتیک این محصول بیشتر است. طوری که MVM X۲۲ اتوماتیک با کاهش دو میلیون تومانی امروز ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر MVM X۳۳ سرآمد کاهش قیمت در بین محصولات مدیران خودرو است. چراکه این محصول امروز سه میلیون تومان ارزان شده و به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که کارخانه مدیران خودرو قیمت این محصول را حدود ۳۶ میلیون تومان بیشتر از بازار در نظر می‌گیرد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید