نظری:

شهرآوردهای تهران از تلویزیون‌های شهری پخش شود

    کد خبر :613242

یک عضو شورای شهر تهران گفت: شرایط لازم برای پخش مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تلویزیون‌های شهری فراهم شود.

حجت نظری در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران گفت: این روزها ایران شرایط ملتهب را در سطح بین‌المللی و نیز متأثر از آن به واسطه شرایط اقتصادی در داخل تجربه می‌کند و در چنین شرایطی اجرای رویدادهای جمعی و خانوادگی که حدی مشخص از نشاط نیز در آنها وجود داشته باشد می‌تواند به انسجام ملی و نیز ارتقای سرمایه اجتماعی که برای برون‌رفت از بحرانها ضروری است، منجر شود.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شهری تلاش کرد دیدار دو تیم فوتبال پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس را به صورت مستقیم از تلویزیونهای شهری پخش کند اما متاسفانه همکاری لازم بین بخشی برای این رویداد جذاب شهری صورت نگرفت.

نظری اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانیم به عنوان نماینده مردم از شورای تأمین بخواهیم به این خواسته مردمی که بی‌تردید بخشی از جامعه‌ آن را مطالبه می‌کند توجه ویژه کرده و مجوز پخش مسابقه فوتبال در فضاهایی از شهر را که با زحمت همکاران ما در سازمان زیباسازی برای تماشای شهرآورد پایتخت مهیا شده است صادر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید