تلاش امیدی‌هابرای پرچمداری استیضاح‌ وزرا

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
    کد خبر :613030

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدی‌ها لیست‌هایی را برای جمع آوری امضا جهت استیضاح برخی از وزرا در دست گرفتند تا پرچمدار استیضاح‌ها باشند و خود را اپوزیسیون دولت معرفی کنند.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفتگو با مهر، درباره سیاست اصلاح طلبان در قبال دولت، گفت: اصلاح‌طلبان امروز به بن‌بست رسیدند، اصلاح‌طلبان همه تخم مرغ های خود را در سبد روحانی گذاشتند و منفعت آن را نیز بردند.

وی تاکید کرد: کابینه روحانی از صدر تا ذیل اصلاح‌طلب است و دولت آقای روحانی دولت اصلاح طلبان است. جریان مستقل و اعتدالی وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روحانی کابینه اش را با جریان اصلاح‌طلبان پر کرده است، افزود: امروز که دولت در سراشیبی سقوط قرار گرفته است اصلاح طلبان فرار به جلو را در دستور کار خود قرار دادند، رویکرد اصلاح طلبان اتهام افکنی به دولت و فاصله گرفتن از جریان آقای روحانی است.

پژمان‌فر تصریح کرد: اعضای فراکسیون امید در مجلس که اصلاح‌طلبان هستند در روزهای پایانی مجلس دهم لیست هایی را برای جمع آوری امضا جهت استیضاح برخی از وزرا در دست گرفتند تا پرچمدار استیضاح ها باشند و خود را اپوزیسیون دولت معرفی کنند.

وی گفت: امروز جایگاه دولت در میان افکار عمومی بسیار سقوط کرده است و جریان اصلاحات نیز تلاش دارد تا خط خود را از دولت جدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید