مورینیو سرمربی مورد نظر هواداران رئال مادرید برای جایگزینی زیدان

  • ورزشی
  • شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۴۱
    کد خبر :612832

هواداران رئال مادرید می‌دانند چه کسی باید جانشین احتمالی زین الدین زیدان شود. نتایج ضعیف سفیدپوشان با سرمربی فرانسوی ممکن است در نهایت با پایان همکاری دو طرف همراه شود. سرمربی انتخابی برای هواداران پس از نظرسنجی مارکا مشخص شد؛ او کسی نیست جز ژوزه مورینیو.

به گزارش بازتاب و به نقل از مارکا، 44 درصد طرفداران ترجیح می‌دهند جایگزین احتمالی زیدان مورینیو باشد. سرمربی پرتغالی اختلاف زیادی با گزینه بعدی دارد. ماسیمیلیانو آلگری با کسب ۲۳ درصد آرا رتبه دوم را به خود اختصاص داد. رائول گونسالس با ۲۱ رای در جایگاه سوم است. ۱۲ درصد دیگر کاربران ترجیح می‌دهند سرمربی دیگری هدایت سفیدپوشان را بر عهده بگیرد.

بازگشت مورینیو پس از شش سال و نیم به سانتیاگو برنابئو اتفاقی نیست که هواداران و باشگاه نسبت به آن بی تفاوت باشند. هر چند که سرمربی پرتغالی این شانس را بررسی نمی‌کند. او در آخرین اظهاراتش به شبکه چهار اسپانیا گفت: دوست ندارم هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرم چون این تیم سرمربی دارد. نمی‌توانید هدایت تیمی را بر عهده بگیرید که سرمربی دارد. زیدان یک سرمربی عادی در تاریخ باشگاه رئال مادرید نیست.

با همه این تفاسیر اگر مسیر مادرید و زیدان جدا شود فلورنتینو پرس می‌تواند از میان دو سرمربی پر افتخار و بدون تیم (مورینیو و آلگری) یک نفر را انتخاب کند یا این که دوباره از فرمول زیدان بهره بگیرد و سرمربی را از تیم پایه مادرید انتخاب کند. در این صورت رائول هدایت مادرید را بر عهده می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید