اپلیکیشن‌های اختصاصی هواوی به جنگ اپل و سامسونگ می‌روند

    کد خبر :611988

شرکت چینی هواوی قصد دارد با طراحی اپلیکیشن‌های اختصاصی برای گوشی‌های تازه خود به جنگ اپلیکیشن‌های اندرویدی و تولیدات اپل و سامسونگ برود.

هواوی به تازگی گوشی های میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ خود را در دسترس علاقمندان قرار داده تا گوشی هایی مانند آیفون ۱۱ اپل را به چالش بکشد. اما این شرکت چینی تولید اپلیکیشن های اختصاصی تلفن همراه را نیز برای برتری بر رقبا در دستور کار قرار داده است.

با توجه به فشارهای دولت آمریکا و تحریم هواوی توسط کاخ سفید، دسترسی این شرکت به برنامه ها و سیستم عامل اندروید محدود شده و همین مساله به طرف چینی انگیزه داده تا برنامه های اختصاصی خود را بدون وابستگی به اندروید عرضه کند.

هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های جدید خود در مونیخ آلمان اعلام کرد که میت ۳۰ پرو و میت ۳۰، با دوربین هایی حساس، نمایشگرها و سخت افزارهایی قدرتمندتر عرضه شده اند.

این شرکت همچنین مدعی است گوشی های جدید آن 50 درصد سریع تر از گوشی های نسل پنجم سامسونگ هستند. هواوی اظهار امیدواری کرده که طراحی تازه گوشی های پرچمدار آن برای علاقمندان جذاب تر از تولیدات شرکت های رقیب باشد.

گفتنی است دوربین سه گانه میت ۳۰ پرو با دقت ۴۰ مگاپیکسل برای فیلم برداری و امکان فیلم برداری صحنه های آهسته با سرعت ۷۶۸۰ فریم در ثانیه به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید