مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خبر داد

نواخته شدن نهمین زنگ دانش آموز شهید در بهشت زهرا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

    کد خبر :611901

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از نواخته شدن نهمین زنگ دانش آموز شهید در گلزار شهدا و با حضور شهردار تهران و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

سعید خال گفت: نهمین زنگ دانش آموز شهید با هدف پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید کشور و دانش‌آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با شعار «دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز» در روز دوشنبه اول مهر ماه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط شهرداری تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نواخته می‌شود.

وی افزود: پرواز کبوتران سپید خونین بال به صورت نمادین به تعداد دانش آموزان شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد حضور دانش آموزان در دفاع مقدس از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

به گزارش مهر،وی ادامه داد: فرهنگسازی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموزان شهید و نونهالانی که برای دفاع از ایران اسلامی جانفشانی و ایثارگری کردند و با جهاد در راه خدا در دوران دانش آموزی خود، آموزگاران امروز بشریت شدند، از دیگر اهداف این مراسم نمادین فرهنگی است.

وی تاکید کرد: این مراسم با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر تهران و مدیران شهری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و دانش آموزان روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح اول مهر ماه در سالن مهدیه شهدا (سالن دعای ندبه) واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید