شرارت برای معروف شدن در نظام آباد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۲۷
    کد خبر :611716

اوباشگر سابقه‌داری که با ایجاد شرارت و عربده کشی اقدام به ایجاد ناامنی و تخریب خودروی شهروندان در محله نظام آباد کرده بود، دستگیر شد.

سه‌شنبه شب گذشته وقوع یک فقره شرارت در محله نظام آباد تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد که در پی آن ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که یکی از اشرار سابقه‌دار محل با عربده کشی و قدرت‌نمایی در خیابان، اقدام به تخریب شیشه خودروی شهروندان کرده است.

در ادامه رسیدگی به موضوع به ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ واگذار شد و تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار داده و موفق شدند تا ساعاتی بعد این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

با انتقال متهم و بررسی سوابقش مشخص شد که وی پیش از این‌نیز به دلیل ارتکاب جرائمی چون ایجاد مزاحمت، عربده کشی و … دستگیر شده است. متهم دستگیر شده در بازجویی‌هایی پلیسی با اعتراف به بزه انتسابی گفت که برای خودنمایی و معروف شدن در محل دست به این کار زده و می‌خواسته در میان گنده‌لات‌ها شناخته شود. تخریب خودروها را نیز به دلیل نشان دادن قدرتش انجام داده است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای شرور دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید