فرشته نجات بارسا برابر دورتموند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
    کد خبر :611369

دروازه‌بان بارسا در بازی تیمش مقابل دورتموند نمایشی عالی داشت و با نجات تیمش ثابت کرد در حال حاضر بهترین دروازه‌بان دنیاست.

تیم فوتبال بارسلونا در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شروعی متزلزل داشت و در بازی مقابل دورتموند در آلمان هوادارانش را ناامید کرد.

این یعنی هنوز بازی‌های خارج از خانه برای ارنستو والورده یک نگرانی بزرگ است و تیمش در امتیاز گرفتن در این بازی‌ها ناتوان است. این تیم در بازی‌های خارج از خانه این فصل ۳ بازی انجام داده و هیچ بردی نداشته است. یک بازی را با شکست به پایان رسانده و ۲ مساوی کسب کرده است.

به گزارش مهر،در بازی مقابل دورتموند اما تساوی در حالی حاصل شد که تیم اسپانیایی حتی یک ضربه به سمت دروازه حریف هم نداشت. از طرفی این که این تیم بازنده نبود به لطف درخشش مارک آندر تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی این تیم بود. او یک پنالتی و چند ضربه مهم را مهار کرد تا بارسا به یک امتیاز برسد. در نتیجه بارسا باید از یک امتیازش بسیار خوشحال باشد.

واضح است که امتیاز کسب شده از آلمان به لطف تراشتگن بود. دقیقا تفاوت دروازه‌بان خوب که می‌تواند تیمش را نجات دهد با دروازه‌بان معمولی در این بازی‌ها مشخص می‌شود.

در این بازی نمایش دروازه‌بان طوری بود که به راحتی می‌توان گفت او لیونل مسی دروازه‌بان‌ها است. اما این اتفاق یک جنبه منفی هم دارد و آن هم این است که بارسا نباید برای کسب یک امتیاز متکی به دروازه‌بانش شود. این تیم در ترکیبش تعادلی نداشت. بارسا تیمی تهاجمی است و این نمایش از چنین تیمی اصلا قابل قبول نیست.

از نمایش بد بارسا که بگذریم باید گفت نمایش عالی تراشتگن بود که باعث شد انتقادات از بارسا بعد از این بازی کمتر شود و در واقع او بود که مقابل سیل انتقادات روزنامه‌ها و رسانه‌ها از بارسا حمایت کرد و کاری کرد تا سوژه اصلی آن‌ها شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید