محدود کردن سوخت‌گیری آسایش مردم را گرفته است

    کد خبر :610480

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید مشکلات ایجاد شده برای مردم به دلیل محدود کردن میزان سوخت‌گیری به ۳۰ و حتی ۱۵ لیتر در هر جایگاه بسیار مشهود است.

به گزارش بازتاب به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی با انتقاد از محدود کردن سوخت‌گیری برای صاحبان خودرو، گفت: در جریان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت دو موضوع سهمیه‌بندی و تحت‌شعاع قرار دادن رفاه شهروندان مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است.

وزارت نفت بی سر و صدا سهمیه‌بندی را آغاز کرده است

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت نفت با محدود کردن سوخت به‌نوعی بی سر و صدا سهمیه‌بندی را آغاز کرده است در حالی که در طرح اصلی احیای کارت سوخت هیچ نوع محدودیت برای دارندگان کارت سوخت لحاظ نشده است.

دولت باید بابت اقدام غیرقانونی محدود کردن سوختگیری پاسخگو باشد

به گفته وی مجلس موضوع ایجاد محدودیت در هر مرحله سوخت‌گیری را دنبال می‌کند و دولت و وزارت نفت باید بابت مشکلات ایجاد شده در پی این اقدام غیرقانونی پاسخگو باشند.

ایجاد مشکلات بسیار در مسیرهای صعب‌العبور به‌دلیل محدودیت در سوختگیری

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مدیرانی که برای سوخت‌گیری سقف گذاشته و چنین تصمیمی گرفته‌اند احتمالا در جریان زندگی مردم عادی نیستند، ادامه داد: مشکلات ایجاد شده برای مردم به دلیل محدود کردن میزان سوخت‌گیری به 30 و حتی 15 لیتر بسیار مشهود است، مشکلات ایجاد شده در مسیرهای صعب‌العبور با تعداد جایگاه‌های محدود به دلیل محدودیت در سوختگیری بیشتر است چراکه صاحبان خودرو باید مسیر طولانی را هر روز طی کرده تا به پمپ بنزین‌ها برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید